Translate

niedziela, 23 marca 2014

OOTD - osiemnastkowo!

Witam ponownie po mojej dłuższej nieobecności! ;*

Dziś dla odmiany mam dla Was wczorajszy outfit. Nie, nie z mojej osiemnastki ;p Osiemnaste urodziny obchodził mój kuzyn.
Początkowo miałam w planach ubrać krótką spódniczkę, jednak w ostatniej chwili zmieniłam ją na woskowane spodnie z wyższym stanem.
Myślę, że to był dobry wybór. A jak Wam się podoba? ;)



Sisters! <3

/ trousers/spodnie - sh, bluza/blouse - H&M, buty/shoes - TopShop, torebka/bag - Atmosphere, naszyjnik/necklace - Chanel, barnsoletka/bracelet - Guess /

17 komentarzy:

  1. wyglądałaś ślicznie kochana...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie i elegancko. Na 18stke idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie :) Ale Ty masz figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, strój rewelacyjny, ale na wszystkich zdjęciach wyglądasz jakby Cię coś bolało :P

    OdpowiedzUsuń
  5. spodnie w żółte kropki są cudne? gdzie sister kupiła?:) Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spodnie pochodza z Zary :) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Matko! Jak dawno mnie u Ciebie nie było :/ Miałam tyle zaległości, że nawet nie przeglądałam komentarzy, zaczynam wszystko nadrabiać, zapraszam się również do mnie na posta :)
    pozdrawiam Ilona ...jeśli mnie jeszcze pamiętasz :/
    www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry, to ja Karola, muszę przyznać, iż niesłychanie ciekawie opisujesz twojego bloga, niesłychanie ochoczo na niego wstąpię musowo jeszcze nie raz, pozdrawiam Cię, całusy !

    OdpowiedzUsuń
  8. je vous remercie de très bonnes informations, peut être utile pour nous tous

    OdpowiedzUsuń
  9. go raibh maith agat eolas an-úsáideach dúinn, súil againn gur féidir an bhlag seo ar aghaidh le bheith úsáideach dúinn. Beannacht rathúil i gcónaí ó siopa zahra luibhe

    OdpowiedzUsuń
  10. Grazie per le informazioni, molto utile, e il successo dei nostri saluti Indonesia indipendente
    Obat Radang Lidah

    OdpowiedzUsuń