Translate

poniedziałek, 3 lutego 2014

I'm back! OOTD

Hej!

Na wstępie bardzo Was przepraszam za tak długą przerwę w blogowaniu. Nie mam w sumie na to żadnego wytłumaczenia, po prostu moje zaniedbanie .. Ale, mam nadzieję że to już się nie powtórzy i znów posty będą pojawiać sie w miarę regularnie :) Na początku może jeszcze z większymi przerwami ze względu na sesję, ale pod koniec lutego wszystko powinno wrócić do normy.

Na początek mam dla Was kilka zdjęć, żebyście nie zapomniały jak wyglądam .. ;d Zdjęcia były robione dzisiaj, przed wyjazdem na zakupy ..




/ trousers/spodnie - sh, bluza/blouse - H&M, buty/shoes - Zara, okulary/sunglasses - Ray-Ban /

Outfit zwyczajny, wygodny, taki jaki lubię najbardziej.
Z zakupów wróciłam jak zwykle obkupiona w nowe ciuchy (ostatnio zbyt często mi się to zdarza) i stwierdziłam, że do końca lutego fajnie byłoby już nic nowego nie kupować .. Pewnie i tak nic z tego nie wyjdzie, bo średnio raz w tyg odwiedzam centra handlowe, no ale zobaczymy ;d Z drugiej strony to teraz są wyprzedaże, więc nie ma co żałować, można naprawdę fajne rzeczy znaleźć w bardzo przystępnych cenach.


Lecę nadrobić co u Was słychać!

xoxo

8 komentarzy:

  1. ja też wracam po długiej przerwie:) włoski jak zawsze piekne :) wygladasz super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przerwy się.zdarzają ją też tak mam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że w końcu jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no kochana... w końcu się pojawiłaś... czekam na kolejne posty z ogromną niecierpliwością :****

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna moja super że jesteś ♥

    OdpowiedzUsuń