Translate

poniedziałek, 28 października 2013

Pink, beige & gold manicure

Hej!

Witam Was wieczorową porą ;d w ciągu dnia niestety jestem zbyt zajęta, aby poświęcać czas na blogowanie .. Przyznam, że zaczyna mi tego brakować, więc będę się starała częsciej tu zaglądać :).

Dzisiaj dla odmiany post paznokciowy . Dawno nie dodawałam zdjęć żadnego manicuru, a dziś postanowiłam moje paznokcie pomalować nieco inaczej niż zwykle, więc stwierdziłam, że Wam je pokażę :). A moze akurat komuś wpadną w oko i będą inspiracją do stworzenia własnego nietypowego manicuru.
Kolory jakie wybrałam na dziś to róż i beż z domieszką złota ..

Lakiery jakich użyłam znajdują się na poniższym zdjęciu. Pastelowy róż Inglot nr 972, beż również Inglot nr 117 oraz złotko Sally Hansen nr 310 Guilty Pleasure.
Wszystkie trzy bardzo lubię. Zarówno Inglot jak i Sally Hansen mają produkty, które nie tylko pięknie zdobią paznokcie, ale też cieszą się nienaganną jakością. Zwłaszcza te z Sally Hansen. Dzięki nim możemy przez kilka dni cieszyć się nienaruszonym manicurem :).
 Jak Wam się podoba takie połączenie?

12 komentarzy:

  1. Złoty jest cudowny!
    Bardzo podoba mi się to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam złoty na paznokciach:) Świetnie wygląda z tym delikatnym różem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne połączenie róż i złoto. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kreatywnie:);)
    Złoty wygląda przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo to fajnie i delikatnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł na malowanie paznokci :))

    Zapraszam do siebie i do wspólnej obserwacji :))

    OdpowiedzUsuń
  7. wow cudnie Ci to słońce wyszło- idealne połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie połączenia ;)

    OdpowiedzUsuń