Translate

niedziela, 6 października 2013

L'Oreal Elseve Cement-Ceramid natychmiastowa kuracja odbudowująca

Hej!
Rzadko kiedy piszę o kosmetykach przeznaczonych do pielęgnacji włosów. Może to dlatego, że często je zmieniam i nie przywiązuję się raczej do jednego produktu. Tym razem chyba będzie jednak inaczej i odżywka, jaką dzisiaj Wam przedstawię coś czuję, że zadomowi się w mojej łazience na dłużej .. 
O czym mowa?
L'Oreal Elseve Cement-Ceramid natychmiastowa kuracja odbudowująca.
Opakowanie odżywki to 200 ml tuba w złotym kolorze, zamykana na solidny zatrzask.
Odżywka ma kremową, aksamitną konsystencję, którą łatwo nakłada się na włosy. Ma jasny kolor wpadający lekko w beż/róż i piękny zapach, który długo utrzymuje się na włosach.
Sposób użycia kosmetyku to standardowe wmasowanie odżywki we włosy aż po same końce z jedną małą różnicą - odżywkę od razu można spłukać. Nie jest konieczne pozostawianie jej na włosach na kilka minut, co dla mnie jest bardzo wygodnym i ułatwiającym życie rozwiązaniem ;).

Odżywka ma za zadanie wypełnienie ubytków i wzmocnienie łusek włosów. Efekt powinien być widoczny już po pierwszym użyciu. Czy rzeczywiście warto ją wypróbować?
Warto! :)

Przyznam szczerze, że z początku sądziłam, że odżywka, którą od razu można spłukać praktycznie zaraz po nałożeniu niewiele może zdziałać .. Myślałam, że skoro jest na włosach tylko chwilę to przez ten czas raczej nie odbuduje naszych włosów ..
A jednak! Już po pierwszym użyciu zauważyłam widoczną poprawę w kondycji moich włosów. 
Po wyschnięciu włosy są idealnie gładkie i lśniące. Z łatwością się rozczesują. Końcówki włosów są scalone. Nie ma mowy o sianowatych, suchych kosmykach odstających na wszystkie strony świata. Włosy wyglądają zdecydowanie zdrowiej, są odżywione i pięknie pachną.
Nie wiem jednak, jak odżywka sprawdzi się w przypadku włosów zniszczonych .. Od dawna nie używam prostownicy, po suszarkę sięgam kilka razy w roku, więc na stan moich włosów raczej nie narzekam. Mam nadzieję, że dla bardziej zniszczonych włosów kosmetyk okaże się być prawdziwą kuracją odbudowującą, zgodnie z obietnicą producenta. 
Dla mnie jest to po prostu dobra odżywka, która w pełni spełniła moje oczekiwania. Mogę Wam ja więc z czystym sumieniem polecić :).
Cena odżywki wynosi ok 20 zł.

15 komentarzy:

  1. Ale mnie zachęciłaś tą odżywką, ciekawe jak u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mieliśmy żadnego produktu z tej linii.
    Ulubiona nasza odżywka to Lee Stafford!

    OdpowiedzUsuń
  3. Po silikonach włosy zazwyczaj zachwycają wyglądem :D

    Nie skuszę się na nią. Znam tańsze, które również świetnie działają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że Elseve składem nie zachwyca, miałam różowy szampon i odżywkę i również dobrze działały. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! :) chciałabym zaprosić Cię do wzięcia udziału w konkursie, który organizuję wspólnie z firmą kosmetyczną Dear Body London. Wierzę w to, że Cię on zainteresuje - nagrody są naprawdę świetne! :) Szczegóły tutaj: http://www.soinspiring.pl/2013/10/wygraj-kosmetyki-dear-body-london.html

    Buziaki, Michalina

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię Elseve więc zakupię ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. zapowiada się ciekawie... trzeba skorzystać

    OdpowiedzUsuń
  8. To cos idealnego dla mnie, musze sobie nazwe zapisac

    OdpowiedzUsuń
  9. Szukam właśnie odżywki idealnej, może akurat ta będzie dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń