Translate

piątek, 18 października 2013

Dove Deeply Nourishing Creme Mousse

Hej hej!

Wiem, daaawno mnie tutaj nie było. Ciągle praca, szkoła .. Czas wolny dla siebie to ostatnio rzecz, której najbardziej mi brakuje. Dzisiaj znalazłam jednak chwilkę, więc postanowiłam się odezwać i pokazać Wam przy okazji jedną nowość, która mnie mile zaskoczyła, a mianowicie żel pod prysznic w formie musu od Dove.
Kremowy mus pod prysznic to kosmetyk, który znajduje się w 200 ml, plastikowej butelce, która zamykana jest na solidny zatrzask.
Mus ma bardzo przyjemny zapach, który kojarzy mi się z czystością i świeżością. Zapach podczas prysznicu wypełnia całą łazienkę, a po jej opuszczeniu długo jeszcze jest wyczuwalny na skórze. 
Konsystencja kosmetyku to gęsty, kremowy mus. Po kontakcie z wodą zamienia się w aksamitną piankę, która świetnie rozprowadza się po skórze dokładnie ją oczyszczając.
Żele Dove to jedne z moich ulubionych, ponieważ nie wysuszają skóry. Zauważyłam nawet, że skóra po ich użyciu nie wymaga balsamowania :). Serio! Chociaż ja i tak nigdy nie pomijam tego kroku w pielęgnacji mojej skóry. No ale gdybym kiedyś nie miała na to czasu, to wiem, że ten mus na pewno mojej skórze krzywdy nie zrobi i odpowiednio o nią zadba. 
Ciało po prysznicu jest miękkie, gładkie i pięknie pachnące. Skóra wygląda na zadbaną i wypielęgnowaną.
Czego chcieć więcej? Żel pod prysznic, który oprócz mycia dodatkowo dba o prawidłowe nawilżenie skóry jest dla mnie w zupełności wystarczający. Ja na pewno zostanę przy nim na dłużej :). A Wy? Znacie ten mus? 

12 komentarzy:

  1. lubię dove za piekny zapachy !!

    dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam tego żelu pod prysznic, chciałabym go mieć może kupię jak go zobaczę w sklepie :) super, że znalazłaś chwile czasu :* pisz częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żel do mycia w formie musu brzmi wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam go, ale forma musu .. jak najbardziej na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mieliśmy kosmetyków tej marki, ale kusisz nas tym produktem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam jeszcze, wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice review.
    Looks like a really great product.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa konsystencja.
    Ostatnio wąchałam pistację i kokosa. Mmmm, kiedyś będzie trzeba wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  9. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń