Translate

wtorek, 24 września 2013

Tołpa Dermo Body - ekspresowe serum antycellulitowe 14 dni

Hej!

Dziś pokażę Wam kosmetyk, jakiego do tej pory na moim blogu jeszcze nie było, a mianowicie ekspresowe serum antycellulitowe 14 dni z efektem ultradźwięków i komórkami macierzystymi z linii Dermo Body marki Tołpa.
 W sumie nigdy nie miałam zbyt widocznego cellulitu, jednak chyba każda z nas chce, aby nasza skóra wyglądała jak najlepiej, postanowiłam więc go wypróbować. Serum stosuję już ponad 2 tygodnie (wmasowuję je codziennie wieczorem, po kąpieli, wyłącznie w skórę ud), a więc czas podzielić się moją opinią na jego temat ;).

Jak sama nazwa kosmetyku wskazuje - jego zadaniem jest walka z cellulitem. Po 14 dniach redukcja cellulitu powinna być już widoczna, dzięki czemu ciało ma wyglądać smukło i zdrowo. Poza tym serum ma właściwości usprawniające mikrokrążenie, nawilżające, uelastyczniające i ujędrniające. Czy to wszystko nie brzmi razem cudownie? 
Przejdźmy zatem od razu do mojej recenzji, żeby dowiedzieć się jak jest naprawdę :).

Opakowanie kosmetyku to przezroczysta butelka o pojemności 250 ml, która dzięki aplikatorowi w postaci pompki jest bardzo wygodna w użyciu.
Konsystencja serum jest dość rzadka, wręcz lejąca się, jednak po nałożeniu na skórę nie spływa z niej. 
Kosmetyk ma nietypowy złocisto-beżowy kolor z zatopionymi mieniącymi się drobinkami. 
Bardzo odpowiada mi również delikatny i kobiecy zapach serum, kojarzący mi się z luksusowymi perfumami.
(Zdjęcia niestety tego nie oddają, ale musicie mi wierzyć na słowo, że kolorystyka serum jest naprawdę wyjątkowa - ma perłową poświatę, która w słońcu mieni się na różowo, a złociste drobinki pięknie połyskują - coś wspaniałego ;d).

Po nałożeniu na skórę migoczące drobinki pięknie ją rozświetlają. Efekt ten nie jest jednak tandetny, a bardzo subtelny i delikatny, dzięki czemu ciało zdecydowanie lepiej się prezentuje.

Wchłanialność kosmetyku określiłabym jako umiarkowaną - zaraz po nasmarowaniu skóra lekko się lepi, jednak to uczucie dość szybko mija i po chwili możemy cieszyć się jedwabiście gładkim i delikatnym w dotyku ciałem o subtelnym zapachu.

Dzięki regularnym masażom z użyciem tego serum zauważyłam znaczną poprawę w kondycji skóry. Jest ona doskonale napięta, dogłębnie nawilżona oraz jędrna i przyjemna w dotyku. Miejsca, które były dotknięte leciutkim cellulitem są gładkie, elastyczne i odżywione. Nie ma śladu cellulitu! Naprawdę, zero jakichkolwiek nierówności. Mogę więc z czystym sumieniem stwierdzić, że to serum rzeczywiście działa :).

Jeśli nie jesteście do końca zadowolone z wyglądu Waszej skóry i chcecie go poprawić to jestem pewna, że to serum Wam w tym pomoże.
Ja na pewno po nie sięgnę za każdym razem, gdy tylko moja skóra nie będzie wyglądać tak jakbym sobie tego życzyła.

Cena serum waha się w okolicach 60-70 zł, jednak kosmetyk jest bardzo wydajny i co najważniejsze - skuteczny, dlatego też uważam, że jest wart każdej wydanej na niego złotówki.

19 komentarzy:

  1. U mnie to serum czeka na swoją kolej , chyba się szybciej jej doczeka niż myślałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. chcę je ♥ ma drobinki ♥ wow - muszę nabyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie te same odczucia :D
      Skusiłaś!

      Usuń
  3. ja miałam globalne serum antycellulitowe i równiez bardzo sobie go chwalaiłam. Lubię Tołpę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurczę jak na taki efekt, to jest i tak tani.... wart swej ceny.... też go chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie kończę jego testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niczego z tej marki nie mieliśmy:) Serum trochę drogie, ale skoro działa... to czemu nie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusisz, kusisz :)
    Ale trochę niestety jest za drogi jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna rada producenta na ostatnim zdjęciu:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć:*
    Zapraszam Cię do siebie na konkurs!
    Liczę na Ciebie:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Walczę z cellulitem i jestem Ci wdzięczna za tę notkę! Koleżanka idzie pojutrze na targi kosmetyczne, może mi upoluje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie bym wypróbowała to serum, bo moja skóra nie jest ostatnio w najlepszej kondycji... Jestem bardzo ciekawa zapachu, skoro piszesz, że luksusowy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie używałam jeszcze kosmetyków tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszamy Cię do wzięcia udziału w konkursie na naszym blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Skoro tak fajnie działa na cellulit to nawet za taką cenę bym się skusiła! :)

    OdpowiedzUsuń