Translate

niedziela, 8 września 2013

Nowa współpraca - ezebra.pl

Hej!
Ostatnio rzadko kiedy tu zaglądam, ale nie myślcie sobie czasem, że o Was zapomniałam! Po prostu znalazłam nową pracę, która wypełnia teraz większość mojego czasu. W tygodniu jestem w domu po 21 i jedyne o czym marzę po powrocie jest relaksująca kąpiel i sen. 
W piątek, gdy wróciłam do domu czekała na mnie miła przesyłka. Przyznam szczerze, że kompletnie się jej nie spodziewałam, więc nie wiedziałam od kogo może być. Po otwarciu okazało się, że paczuszka pochodzi od drogerii internetowej ezebra.pl, z którą jakiś czas temu nawiązałam współpracę.

A oto, co znalazłam w środku:
Biała kredka do oczu NYC, fioletowy cień do powiek Bourjois, top coat Sally Hansen oraz błyszczyk do ust Sally Hansen.

Niebawem możecie się spodziewać recenzji powyższych kosmetyków, bo już rozpoczęłam ich testowanie :).

Jakiego z nich jesteście najbardziej ciekawe? A może któryś z produktów jest Wam dobrze znany? 

10 komentarzy:

  1. Interesuje mnie najbardziej Top coat, a reszta... raczej nie w moim guście, ale miłych testów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej,ale fajne rzeczy:) cienie to powiek to chyba te wypiekane o ile się nie mylę? niezłe są:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję współpracy ;) ciekawi mnie top coat ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa Sally Hansen:)
    Zapraszam do mnie-zostałaś otagowana:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne rzeczy :) Agatuś czekam na recenzje ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje, czekamy na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana same piękności.... miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej mnie ciekawi kredka do oczu :)

    OdpowiedzUsuń