Translate

niedziela, 15 września 2013

Nivea Soft - krem intensywnie nawilżający

Hej, hej!
Dziś pokażę Wam kosmetyk, który większości z Was jest pewnie bardzo dobrze znany - krem intensywnie nawilżający Nivea Soft do twarzy, ciała i dłoni.
Jak widzicie na zdjęciu poniżej nowa wersja kremu nie znajduje się w tradycyjnym odkręcanym słoiczku, tylko w wygodnej tubce o pojemności 75 ml.
Z racji tego, że opakowania tego typu kojarzą mi się z kremami do rąk, używam go tylko i wyłącznie do pielęgnacji dłoni. Moja opinia będzie więc dotyczyć jak krem sprawdził się w tej kwestii.

Staram się mieć go zawsze przy sobie. Niewielka tuba bez problemu mieści się w każdej torebce. Kosmetyk zamykany jest na solidny zatrzask - nie ma więc mowy o samoistnym wydostaniu się kremu i pobrudzeniu zawartości torebki.
Konsystencja kremu jest dość gęsta i z początku przypuszczałam, że będzie się on długo wchłaniał w skórę, a po jego użyciu dłonie będą się lepić .. 
Nic bardziej mylnego! Lekka formuła z witaminą E i olejkiem jojoba sprawia, że krem wchłania się w skórę błyskawicznie, nie pozostawiając na dłoniach tłustej warstwy. Po nasmarowaniu ręce są gładkie i miękkie oraz wyglądają na zadbane. Przy regularnym stosowaniu zauważyłam znaczną poprawę skóry wokół paznokci - brak odstających, suchych skórek.
Bardzo odpowiada mi też delikatny, świeży zapach kremu, dający uczucie ulgi i odświeżenia.
Cena kremu również należy do jego plusów - wynosi mniej niż 10 zł (ja za mój zapłaciłam 7,49 w drogerii SuperPharm).

Jak dla mnie kosmetyk ma same zalety i na pewno będę do niego wracać :).
A Wy znacie ten krem? Jak się u Was sprawdził?

14 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten krem, ale myślałam, że występuje tylko w słoiczku ;) U mnie cała rodzina go używa.

    OdpowiedzUsuń
  2. mój Palmers się kończy więc bedę potrzebować mocnego kremu na jesień, może się na ten skuszę:) wygląda ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam bardzo dobrze, od kilku lat stosuję na twarz :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama właśnie go ma, hihi:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go, ale z chęcią wypróbuję w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena nie jest za wysoka, a i działanie jak piszesz fajne :)
    Będę go miała na oku!

    OdpowiedzUsuń
  7. interesting, thanks for sharing

    http://mastylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć dawno u Ciebie na blogu nie byłam:) Co słychać?:D
    Co do kremu nie miałam takiego jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja go jeszcze nie miałam! Musze wypróbować ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wątpię w jego działanie.... ja mam softa w słoiczku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie miałam jeszcze tego kremu

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam serię Nivea Soft jest cudna ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jeszcze nie miałam tego kremu, ale z niveą się lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez postawiłabym na pielęgnacje dłoni :)

    OdpowiedzUsuń