Translate

piątek, 9 sierpnia 2013

Wróciłam! :)

Hej!
Już jestem! Cała i zdrowa :). Pewnie większości z Was dobrze znane jest hasło: "Mielno niszczy" - ja również tego po części doświadczyłam .. ;d Codzienne imprezy dały o sobie znać i choć wróciłam już w środę, dopiero dzisiaj się w miarę ogarnęłam i postanowiłam do Was napisać. No może jeszcze nie całkiem jestem ogarnięta, bo moja walizka nadal czeka na rozpakowanie na samym środku pokoju .. ;d

Prawie tydzień spędzony w Mielnie pozwolił mi oderwać się od codzienności, jednak wcale nie wypoczęłam .. Wróciłam bardziej zmęczona niż wyjeżdżałam. Niemniej jednak miasto samo w sobie bardzo mi się spodobało. Odpowiada mi jego klimat - ciągłe imprezy, sami młodzi ludzie wokół, mogłabym tam śmiało zamieszkać ;d 

Pod koniec mojego pobytu w Mielnie miał miejsce niemiły incydent - mój kumpel został pobity podczas samotnego powrotu z imprezy nad ranem .. Wcale nie sprowokował bójki. Po prostu był powiedzmy lekko zmęczony ^^ i przysiadł sobie na krawężniku. Podbiło do niego 3 typów i zaczęli go bić. Stan kumpla był na tyle poważny, że na drugi dzień wybraliśmy się z nim do najbliższego szpitala - w Koszalinie. Diagnoza: połamana szczęka oraz złamana kość oczodołowa .. Normalnie brak słów .. Jak tak można pobić kogoś bez powodu .. Dobrze, że to się gorzej nie skończyło.

OK, koniec narzekania. Były też dobre momenty :). W sumie to większość należała do pozytywnych :). Poniżej kilka zdjęć.
Przed jakąś imprezą .. ;d



 Nasze głupie miny .. ;p


A Wam jak mijają wakacje? :)

20 komentarzy:

  1. ojej;/ to faktycznie niefajnie się Ci ludzie zachowali, jak można kogoś pobić aż do tego stopnia?;/ Masakra;/ Ale masz rację, mogło być gorzej;/

    Ale dobrze, że ogólnie wyjazd był fajny, no tylko szkoda, że nie wypoczełaś:D

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz.... mój kolega też miał taki incydent..... również pobito go bez powodu... dobrze, że dziewczyna była z nim osłaniała go, ale jej też się dostało.... zaczęła krzyczeć w niebogłosy i to ich później odstraszyło.... to jest coś okropnego :/

    OdpowiedzUsuń
  3. widac ze impreza byla przednia....pokaz wiecej fotek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej ślicznotko- tęskniłam i cieszę się że już jesteś z Nami ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do incydentu - coraz więcej po świecie chodzi debili że tak nieładnie powiem ;/ szkoda chłopaka ;/

      Usuń
  5. śliczne zdjęcia :)
    ech, niestety niektórzy są żałośni i nie potrafią trzymać łap przy sobie..

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, jak Ty ślicznie wyglądasz! Ja wczoraj byłam na plaży i tak się opaliłam, że nie dam rady spać w nocy. :(
    Bo przecież nic nie brało..

    A te pobicie to chora sytuacja, coraz częściej zdarzają się takie przypadki. :( straszne.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ślicznie wyglądałaś! ja byłam w Mielnie, ale nie podobało mi się :( zdecydowanie wolę Pobierowo... :) ale w sumie ja nie lubię miasteczek gdzie za dużo się dzieję :P i wiesz co, niektórzy po prostu z nudów robią takie głupoty i biją innych... ciekawe tylko czy byliby tacy mądrzy jakby ich trójkę zaatakało 10 chłopaków i nie mogliby się bronić :/ idioci.

    OdpowiedzUsuń
  8. współczuję Twojemu koledze
    to co go spotkało nie mieści mi się w głowie

    pozdrawiam :*

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że ,,wypoczynek'' (:D) się udał.
    Chamy zawsze będą na świecie... nic nie poradzisz...

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się cieszymy, że już wróciłaś cała i zdrowa:)
    Miło nam również, że u nas zawitałaś:))

    Przykro nam, że kolega został pobity.... wrrr.... gdzie się człowiek nie pojawi to musi się bać w dzisiejszych czasach..

    OdpowiedzUsuń
  11. Skąd w ludziach tyle nienawiści? Brak słów na to co się dzieje :/

    Wyglądasz fantastycznie w tej sukience:)

    OdpowiedzUsuń
  12. W tamte wakacje byłam w Mielnie :)
    A kolegi bardzo szkoda :( Zawsze mówię, że jeden kretyn dużo nie zwojuje, ale jak już jest trzech to myślą że są panami świata ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. widzę,że poszalałaś:) a przemoc niestety dotyka człowieka coraz częściej:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też niedawno wróciłam z wakacji i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Skąd masz tę kiecuszkę? Bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sukienkę kupiłam w Bershce.
      dziękuję :)

      Usuń
  16. bardzo fajne zdjęcia ! śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia ;D
    ...a ta sukienka, przecudna *o*!
    PS: może wzajemne follow?
    odpisz u mnie
    -->
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń