Translate

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Victoria's Secret Mango Temptation, mango nectar&hibiscus fragrance mist

Hej!

Wakacje nieubłaganie zmierzają ku końcowi .. Pogoda za oknem niestety coraz gorsza. Mimo że świeci słońce, a termometry pokazują ponad 20 stopni Celsjusza, to wieczorami da się odczuć lekki chłód dający znać o zbliżającej się jesieni .. Zdecydowanie bardziej wolę ponad 30 stopniowe upały, na które niestety będę musiała chyba poczekać do następnego lata.
Ehh, ale pesymistyczny początek postu mi wyszedł .. Wcale to nie było zamierzone!

No cóż, tak już zaczęłam, to aby dalej nie przedłużać i nie pogrążać się w pesymistycznym nastroju, przejdę od razu do głównego tematu notki, którym jest mgiełka do ciała Victoria's Secret o kuszącym zapachu mango. Dla mnie to zdecydowanie zapach tego lata :).
Kosmetyk znajduje się w plastikowej butelce o pojemności 250 ml. Butelka jest przezroczysta, przez co bez problemu widać poziom wypełniającej jej różowej mgiełki. Butelka jest utrzymana w różowo złotej kolorystyce, która bardzo mi się podoba. W tle widać kwiatowy design nawiązujący do pięknych kwiatów hibiskusa.
Sposób użycia mgiełki to po prostu spryskanie nią ciała przy pomocy wygodnego atomizera.
Mgiełka Mango Temptation to połączenie egzotycznego owocu mango z apetycznym nektarem hibiskusa. Zapach jest świeży, owocowo-kwiatowy - idealny na lato. Wyczuwam w nim słodką nutę owoców, jednak dzięki dodatkowi wyciagu z aloesu i rumianku mgiełka nie jest przesłodzona, a przynosi orzeźwienie w upalne dni. No po prostu cud, miód i malinka. Ja jestem tym zapachem oczarowana i na pewno kupię kolejną butelkę. Duży plus za trwałość zapachu, który utrzymuje się na ciele (a także włosach, ubraniu i wszystkim co tylko miało kontakt z mgiełką) przez wiele godzin. 
Cena mgiełki wynosi ok 60 zł.

Jeśli jeszcze jej nie znacie to gorąco Wam polecam! Na pewno ten zapach przypadnie Wam do gustu :).

18 komentarzy:

  1. nie znam, ale wygląda fajnie, ciekawa jestem jak pachnie :)
    rozejrzę się za tą mgiełką

    OdpowiedzUsuń
  2. Mango to zdecydowanie moje klimaty na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Już czuje ten śliczny zapach mango!

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się buteleczka,a że lubię mango jako owoc to myślę,że mogłabym polubić ta mgiełkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie muszę wypróbować! Dzięki za odwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. chcęęęęęęę ♥ jeszcze różowa ;) ♥ ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba warto dać 60zł za to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda że taka cena wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Troszkę za droga, ale takie zapachy to my uwielbiamy !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawie i pachnąco się zapowiada. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez mam ten zapach Mango, nawet 2 flaszki a jedna mam juz ponad 2 lata prawie i nigdy sie nie konczy haha !

    http://bettinka.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj trochę mnie cena przeraża:)

    OdpowiedzUsuń
  13. troche droga, ale wydaje sie fajna:)
    zapraszam do mnie i do obserwacji :)
    takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń