Translate

piątek, 16 sierpnia 2013

Prezenty! :)

Hej!
Dzisiaj się pochwalę, a co! ;d
Chyba każdy z nas lubi dostawać prezenty. Zwłaszcza te niespodziewane, bez okazji ;d
Dzisiaj moi rodzice wrócili z wakacji, a co się z tym wiąże - przywieźli mi 'mały' upominek. 
Przyznam szczerze, że spodziewałam się dostać tylko złotą bransoletkę, o którą ich prosiłam. Nie liczyłam, że otrzymam coś jeszcze, zwłaszcza, że taka bransoletka nie należy do najtańszych ..

A oto co otrzymałam:
Przepiękna, złota bransoletka marki Guess z 3 zawieszkami. Jest naprawdę śliczna i taki prezent w zupełności by mnie usatysfakcjonował. Jednak moi kochani rodzice postanowili sprawić mi bardzo miłą niespodziankę i oprócz bransoletki otrzymałam jeszcze 2 rzeczy :).
Okulary Ray-Ban. Zupełnie się nie spodziewałam, że dostanę nowe okulary, tym bardziej, że dopiero co dostałam jedną parę na dzień dziecka (różowe awiatorki Guess, które pokazywałam TUTAJ). Baaardzo mi się podobają :).
No i nowe perfumy - Moschino Funny!. Jak narazie nie mam pojęcia jak pachną, ale uwielbiam wszelkie zapaszki, także i ten prezent sprawił mi wiele radości. Znając gust mojej mamy, na pewno przypadną także i mnie do gustu :).
Nie wiem, czy przeczytacie tego posta, ale dziękuję Wam Kochani Rodzice! :*

21 komentarzy:

  1. co my byśmy zrobiły bez rodziców :) śliczne prezenty.... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie fajne prezenty :) ciekawe jak pachnie ten zapach :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ile cudowności :) bransoletka jest przepiękna :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. O jej, jaka piękna bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie prezenty niespodzianki są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super prezenty:) bransoletka jest prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ah świetne prezenty! Masz wspaniałych rodziców !
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. you have cool blog!
    i like
    if u want follow each other?
    http://agoniiya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetne prezenty, super:)
    Bransoletka jest cudowna!!

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne upominki :)
    ach ci rodzice.. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. napisz jak z trwałością perfum! super prezenty

    OdpowiedzUsuń
  12. bransoletka jest po prostu wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog *.* Będę wpadać częściej ;)
    zapraszam do nas http://niesymetrycznieo.blogspot.com/
    + obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. super prezenty ,A OKULARKI MAGIA:>

    OdpowiedzUsuń