Translate

niedziela, 11 sierpnia 2013

Nowości w mojej szafie! :)

Hej!
Pewnie nie będzie to dla Was dużym zaskoczeniem, jak napiszę, że jestem zakupoholiczką! 
Sama nie wiem czy to wada, czy po prostu taka cecha, ale taki jest fakt i tego nie zmienię. A może wcale nie chcę tego zmieniać? .. ;d
Z jednej strony nowy ciuch od razu poprawia mi humor i sprawia, że nawet najgorszy dzień staje się lepszy, a z drugiej strony mój portfel i karta niekiedy trochę źle znoszą moje zakupowe fanaberie .. ;d 
Niemniej jednak zakupy to coś co wypełnia sporo mojego wolnego czasu i sprawia mi wiele radości.

Dzisiaj będzie dużo zdjęć. Chcę Wam pokazać, co udało mi się upolować podczas moich ostatnich - dzisiejszych zakupów :).

Poniżej moje zdobycze w workach .. ;d
A teraz zawartość każdego z nich. 
Na początek Venezia i kolejna para sandałków ..
Delikatne, złote z modnymi w tym sezonie paseczkami oplatającymi stopę. Po środku pasmo subtelnych koralików.
A tak prezentują się na stopach ..
Nie mogłam ich nie kupić! ;d W dodatku ich cena była mocno obniżona - z 339 zł na 199.
Kolejna zdobycz w jednym z moich ulubionych sklepów - River Island. Tym razem moją uwagę przyciągnęła zwiewna sukienka z koronkowymi wstawkami i bardzo ciekawym, odważnym tyłem.
Poniżej zdjęcia sukienki na mnie ..
Bardzo się starałam pokazać Wam jej tył, jednak nie mając do dyspozycji nikogo do pomocy przy robieniu zdjęć ciężko było mi samej go uchwycić ..
Mam nadzieję, że coś tam jednak widać ;).

No i bardzo atrakcyjna cena sukienki - 45 zł, przeceniona z 149! Chyba same przyznacie, że nie mogłam nie skorzystać z takiej okazji ;).
Mój drugi ulubiony sklep - Zara i kolejna bluzeczka do kolekcji w niezwykle modnym w tym sezonie kolorze - bieli. Bardzo przypadł mi do gustu jej fason z ciekawymi wycięciami po bokach oraz suwakiem z tyłu. Jest naprawdę przepiękna!
Bluzeczka na mnie .. 
Niestety znów musiałam sobie sama radzić z robieniem zdjęć ..


I znów duża obniżka ceny - ze 129 zł na 49 :).
Jak Wam się podobają moje łupy? Ja jestem z nich bardzo zadowolona :).

20 komentarzy:

  1. Tamta sukieneczka jest na prawdę śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka za taka cene ! Mega !

    OdpowiedzUsuń
  3. biała bluzeczka mmrr :) też chce taką :D
    fajne i udane zakupy zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne wszystko :) sukienka mega seksi, bluzkę bym sama chciała a sandałki prześliczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się czarna sukienka/ tunika.
    Sandałki ładne, ale za drogie na moją kieszeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. biała bluzeczka z Zary zniewala... śliczne łupy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne sandałki !! <3
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, świetne łupy. kazda rzecz mi się podoba, ale najbardziej zaciekawiła mnie ta bluzka. muszę polecieć zobaczyć czy u mnei jej nie ma :P

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Sandalki sa swietne, bardzo mi sie podobaja;)
    zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog zapraszam do mnie ;))
    http://worldbymyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Patrzę na zdjęcia i chcę lato z powrotem :( boskie sandałki :)

    OdpowiedzUsuń