Translate

wtorek, 13 sierpnia 2013

Garnier Intensywna Pielęgnacja - ujędrniające mleczko do ciała

Hej!
Każda z nas chce mieć gładką i jędrną skórę. Chcąc sprostać naszym wymaganiom firma Garnier stworzyła ujędrniające mleczko do ciała, którego zadaniem jest napięcie, ujędrnienie i nawilżenie skóry. Jesteście ciekawe, jak się u mnie sprawdziło? Zapraszam do recenzji! :)
Mleczko do ciała zamknięte jest w 250 ml, poręcznej butelce wykonanej z plastiku w żółtym kolorze. 

Zamknięcie butelki jest solidne, dozownik niewielki, dzięki czemu nie ma problemu z wydostaniem się zbyt dużej ilości kosmetyku.
Konsystencja mleczka jest lekka, łatwo się rozprowadza i szybko wchłania się w skórę. Mleczko ma świeży, cytrusowy zapach, który idealnie pasuje mi do aktualnej pory roku:).
Czy rzeczywiście napina, ujędrnia i nawilża skórę? Nie do końca .. Dobrze nawilża, lekko napina, ale z ujędrnianiem raczej średnio sobie radzi. Skóra po użyciu tego mleczka jest gładka, miękka i wyraźnie nawilżona. Efekt ujędrnienia jest niewielki. W sumie to nie jestem tym faktem ani trochę rozczarowana, bo nie oczekiwałam, że mleczko ujędrni moją skórę. Jego działanie w pełni mnie satysfakcjonuje. Przy regularnym stosowaniu dostrzegłam poprawę kondycji skóry - jest ona optymalnie nawilżona i przyjemna w dotyku. Mimo, że mleczko nie daje obiecanego efektu liftingu i tak na pewno jeszcze kiedyś do niego powrócę. Bardzo lubię jego energetyzujący zapach oraz nietłustą formułę mleczka-żelu. Ideał na lato :).
No i cena również bardzo przyjemna - niecałe 15 zł :).

Znacie to mleczko? Ciekawa jestem, jak się u Was sprawdziło.

10 komentarzy:

  1. jest cudowny... miałam go

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam kiedyś czerwone mleczko Garnier,ale dostałam po nim wysypki i mam teraz mały uraz:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nigdy nie miałam żadnego balsamu ani mleczka od Garniera.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem zapachu.
    Co do tych produktów to raczej to jest dla mnie największą zachętą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mieliśmy w starszej wersji, widzimy odnowione opakowanie:)
    Miło wspominamy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś mleczko z Garniera, tylko takie w czerwonym opakowaniu i byłam bardzo zadowolona. Tego jeszcze nie próbowałam, ale jeśli trafię na jakąś promocję to może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze mleczka do ciała z tej firmy .

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie bardzo lubię markę Garnier...

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten balsam i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń