Translate

sobota, 27 lipca 2013

Wygrana w rozdaniu u Donny :)

Hej!
Dzisiaj się trochę pochwalę, a co! ;d
Chyba każdy z nas lubi niespodzianki. Oczywiście mam na myśli te miłe :). Ostatnio taką niespodziankę sprawiła mi Donna, u której wygrałam rozdanie. Kilka dni temu nagroda już do mnie dotarła, więc mogę się Wam ją pochwalić :). Poniżej zdjęcie kosmetyków, jakie otrzymałam w ramach wygranej - błyszczyk L'Oreal Glam Shine oraz maskara Pierre Rene Hi-Tech.
Nie miałam jeszcze żadnego z powyższych produktów, więc z przyjemnością je wypróbuję. Zwłaszcza że błyszczyk jest w moim ulubionym kolorze, a tusz do rzęs akurat miałam zamiar sobie kupić.

Dziękuję Donna za nagrodę ;*. Recenzje kosmetyków na pewno pojawią się na blogu :).

17 komentarzy:

  1. Super wygrana, też mam ten błyszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  2. proszę bardzo :) ale tytuł, normalnie się czerwienie :D :D
    gratuluję :) i oby produkty się sprawdziły ;)
    ja mam taki sam błyszczyk tylko pomarańczowy, dobrze nawilża i ładnie się świeci na ustach, tylko kolorku pomarańczowego nie daje

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wygrana, gratuluję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ;) Daj znać jak się sprawdzi maskara ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje:) miałam chrapkę na ten błyszczyk;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne nagrody.... gratuluję zwycięstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten błyszczyk.
    Całkiem fajnie wygląda na ustach i ładnie lśni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej! :) Niech Ci dobrze służą. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatuś więc czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje, czekamy na recenzję, oby produkty się sprawdziły;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratki :) Ja jeszcze nie wygrałam nic w rozdaniach blogowych :)

    OdpowiedzUsuń