Translate

wtorek, 23 lipca 2013

Różowe love zakupowe ;d

Hej!
W dzisiejszym poście chcę Wam pokazać moje dzisiejsze łupy. Tytuł posta nawiązuje do kolorów rzeczy, jakie kupiłam, które są utrzymane w różowej tonacji ;).
Z samego rana wybrałam się dziś do Galerii Malta w Poznaniu. Moim głównym celem było kupno sandałków oraz stroju kąpielowego. Do domu wróciłam co prawda z nowymi sandałkami, jednak zamiast stroju kąpielowego kupiłam sobie kolejne szorty .. ;d Z obu rzeczy jestem niezwykle zadowolona, ponieważ były przecenione o połowę! 
Sandałki w kolorze pudrowego różu ozdobione złotymi ćwiekami kupiłam w Kazarze za 185 zł (ich pierwotna cena wynosiła 370 zł).
Szorty wypatrzyłam w Zarze. Już wcześniej przyciągnęły moją uwagę, jednak nie zdecydowałam się na ich kupno. Po 50% obniżce ceny nie wahałam się ani chwili nad ich zakupem :). Za spodenki dałam jedynie 59,9 zł.

Jak Wam się podobają? Również korzystacie jeszcze z ostatnich chwil wyprzedaży? 

28 komentarzy:

  1. bardzo podbaja mi się twoje zakupy ponieważ właśnie takich spodenek i sandałek szukam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. spodenki mi sie bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy ;)
    Spodenki super, a sandałki - uwielbiam takie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w Twoich sandałkach i szortach..też chce:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zarówno sandałki jak i szorty bym ci podebrała z szafy <3 Rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. te japonki są takie śliczne! :)


    www.viki-talks.com

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne sandałki.... ja dzisiaj wybieram się po zakup najprawdopodobniej japonek.... w ciagu ostatnich 3 dni zepsuły mi się 2 pary butów :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice purchases!
    Come back soon to visit me on Cosa Mi Metto???

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacja! obserwujemy? http://luyyyza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. I like the pink denim you have!

    Would you like to follow each other on Bloglovin and GFC? Take a look into my blog and let me know! www.gwiyomistyle.net

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne, ja własnie chce robic DIY tak szorty

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te sandałki i w dodatku za połowę ceny :) Uwielbiam Kazar, bardzo podobają mi się rzeczy z tego sklepu :) Mnie może uda wybrać się tam dopiero na zimowe wyprzedaże:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gorgeous sandals!!!
    Come back soon to visit me on Cosa Mi Metto???

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ładne... masz świetny, doskonały gust:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale ładne... masz świetny, doskonały gust:)

    OdpowiedzUsuń
  16. chciałam ostatnio kupić te spodenki ale okazały się za duże :c

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zakupy, sandałki cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. sandałki są przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń