Translate

wtorek, 9 lipca 2013

Próbki - sklepsamuel

Hej!
Przepraszam znów za moją kilkudniową nieobecność. Ostatnio na wszystko mam za mało czasu, bo ciągle imprezuje, grilluje itp .. ;d Wakacje nie sprzyjają u mnie blogowaniu .. Mimo, że mam teraz zdecydowanie więcej wolnego czasu, to praktycznie każdy dzień mam już zaplanowany z góry. A jak nie mam planów, to i tak coś zawsze spontanicznie wychodzi, że tego czasu na bloga ciągle brakuje .. Ale poprawię się! ;d Od jutra już normalna notka - recenzja lub stylizacja :)

A dzisiaj chcę Wam pokazać przesyłkę, jaką otrzymałam w piątek (lub sobotę ;d nie pamiętam już dokładnie .. ). A były w niej próbki z internetowego sklepu zajmującego się dystrybucją naturalnych kosmetyków - sklepsamuel.
Nie przypominam sobie, abym z tym sklepem nawiązywała współpracę. Co więcej mam z nim związane niezbyt miłe wspomnienia .. Jakiś czas temu ten sklep zorganizował konkurs wraz z blogiem Wszystko o pielęgnacji , w którym oszukał i współorganizatorów (właścicieli bloga) i zwycięzców konkursu, do których nie zostały wysłane nagrody. Jednym ze zwycięzców byłam ja. Wiadomość  wygranej bardzo mnie ucieszyła - byłam bardzo ciekawa ich produktów, jednak w tej chwili czuję do firmy niesmak po całej zaistniałej sytuacji. Może próbki kosmetyków mają być formą rekompensaty? Jeśli tak, to przyznam szczerze, że liczyłabym na coś więcej. Ale jak to się mówi, "lepszy rydz niż nic" ;d Próbki pewnie z czasem wypróbuję, nie sądzę jednak, abym złożyła u nich jakieś zamówienie. Po takim zachowaniu firmy - nie wywiązaniu się z zobowiązań, po prostu nie mam do niej zaufania ..

A Wy znacie produkty tej firmy? ;)

17 komentarzy:

  1. Chyba nic nie mialam jeszcze z tej firmy:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko, próbki są ewidentnie rekompensatą, gdyż otrzymaliśmy wiadomość od innego zwycięzcy, że takowe otrzymał. Bardzo żałosne, nie uważasz podobnie?

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju ;/ próbki jako rekompensata - no normalnie cudnie ;/;/ bez komentarza- chyba też nie jesteś Agatuś usatysfakcjonowana ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, że nie jestem. liczyłam na jakiś pełnowymiarowy produkt ..

      Usuń
  5. Ale masakra :) Nie popisali się... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Próbki zamiast wygranych nagród? Ciekawe, czy w dziale marketingu wszyscy zdrowi? :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdyby tych próbek było coś z 20 sztuk lub więcej to tak, ale 4? śmiech na sali ;| nie miałam nic z tej firmy, ale po opiniach nie wiem czy coś bym chciała.
    Mam podobnie piękna pogoda i wykorzystuje ją, a na bloga mam mniej czasu w lecie. Jak już robie wpis to hurtowo fotki robię, żeby potem było szybciej i łatwiej, a ja mam więcej czasu np. na opalanie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie to firmy sie osmieszaja jesli wysylaja taka ilosc probek
    bo jaka mozna miec opinie po taki uzyciu....?
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja już rozumiem dlaczego i do mnie trafiła taka sama przesyłka. Ja również wygrałam konkurs na wspomnianym blogu i o ile dobrze pamiętam mieliśmy otrzymać nagrody niespodzianki. Nie takiej niespodzianki oczekiwałam za udział w konkursie kreatywnym. Firma jak widać nadal się ośmiesza i prawdopodobnie próbuje zamknąć nam buźki w tamtej sprawie, która niestety w promocji im nie pomogła. Nie zamierzam u nich niczego kupować, lecz zniechęcić potencjalnych klientów do zakupów. Chyba na mózg upadli oferując nam próbki zamiast nagród;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. no masz rację. zawsze niesmak pozostaje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta firma jest mi zupełnie obca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam te firmy, no ale niestety tylko strzec się takich ... Pozdrawiam i zapraszam do obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. niestety jeszcze nie znam:(

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam firmy. ale kilka próbek jako nagroda to nieładnie ;/

    OdpowiedzUsuń