Translate

wtorek, 2 lipca 2013

OOTD + zakupy :)

Hej!
Dawno nie było żadnych zdjęć stroju, więc dzisiaj dla odmiany zaprezentuję Wam mój dzisiejszy zestaw, w którym swój debiut ma moja nowa bluzka ze Stradivariusa. Delikatna, zwiewna, z przodu koronka - idealna na dzisiejszy, ciepły dzień. Zestaw wygodny i na luzie - w sam raz na wypad do miasta na wspólne zakupy z siostrą ;)

Z góry przepraszam za mało oryginalne tło do zdjęć, które stanowi po prostu ulica i znajdujące się na niej samochody .. ;d 




/ legginsy/leggings - River Island, bluzka/blouse - Stradivarius, buty/shoes - Nine West, torebka/bag - Zara, okulary/sunglasses - Guess /

Przy okazji od razu pokażę Wam moje dzisiejsze łupy. A są to znów bluzki .. ;d

Koszulka w kolorze ecru ozdobiona koronką wyszywaną drobnymi koralikami.
River Island 40 zł (przeceniona z 79).
Biała bluzka ozdobiona wstawkami z siateczki.
Stradivarius 29,99 zł (przeceniona z 59,9).
Zwiewna koszulka na naramkach. Z przodu posiada ozdobną siateczkową wstawkę. Z tyłu na całej długości pleców również jest siateczka.
Bershka 19,99 zł (przeceniona z 29,9).
Jak widać wszystko w jasnych barwach, ale podobno biel jest hitem tego sezonu.
Jak Wam się podobają? Udało Wam się upolować coś ciekawego na wyprzedażach? ;)

25 komentarzy:

  1. Świetna bluzeczka!Jak zwykle bardzo ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne połączenie, świetnie wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta bluzeczka, rzeczywiście idealna na takie upalne dni.

    P.s. własnie zauważyłam, że mamy tyle samo wyświetleń ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnie kochana... zazdrosze Ci tych włosków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepięknie wyglądasz ♥

    śliczne ciuszki z wyprzedaży ♥.♥ rób więcej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jesteś ! Jasne kolorki są najlepsze ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdobycze
    I bardzo podoba mi sie stylizacja
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne rzeczy ;)
    Buty najpiękniejsze ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. ale jesteś zgrabna! :) druga koszuleczka świetna :)

    http://fashion-by-vereeben.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy blog, będę wpadać częściej :))
    +obserwuje; *

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. love your bag and sandals! you look stunning <3<3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie post z łupami wyprzedażowymi już jest (jak z resztą widziałaś), z każdej rzeczy jestem bardzo zadowolona :)

    bardzo ładna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny zestaw:)
    i super zakupy, bardzo lubię takie bluzeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz :) Bluzka z koronką też ładna.
    Zapraszam do komentowania: http://moniczysko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz!
    Ja muszę wymienić pół mojej garderoby, bo jak się okazuje mam same czarne i ciemne rzeczy ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć:) Zapraszamy na konkurs Femi jak masz ochotę:):)??

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne legginsy masz na sobie :)
    Ja też już pobuszowałam po sklepach, ale nie dużo tego mam.

    OdpowiedzUsuń