Translate

środa, 3 lipca 2013

Nude&mint manicure

Hej!
Dziś taki post na szybko - chcę Wam pokazać mój dzisiejszy manicure, w którym połączyłam dwa kolory: beż i miętę. Dla urozmaicenia dodałam również szczyptę brązowego brokatu.


Jak Wam się podoba taka kombinacja?
Przyznam szczerze, że zwykle mam paznokcie w kolorze klasycznej czerwieni, ale ten manicure również mi bardzo odpowiada. Chyba częściej będę stawiać teraz na kolorowy mani ;)

(Do powyższego manicuru użyłam następujących lakierów: Revlon w kolorze 507 Gray Suede, Rimmel Lycra Pro w kolorze 500 Peppermint oraz brązowy brokat z hurtowni Allepaznokcie).

18 komentarzy:

  1. fajny wzór :)

    http://fashion-by-vereeben.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Stonowany elegancki kolorek, super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się bardzo- lubię cieliste kolory przełamane jakimś żywszym ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. podobami się ta miętka :p

    OdpowiedzUsuń
  5. ten mietowy pazurek ozdobiony brokatem wyglada bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie! Dziękuje za odwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie Ci to wyszło, uwielbiam miętę ,szczególnie w wakacje ;) dalaś mi inspirację do kolejnego malowania ;DD .
    obserwuję , loveandvanillascent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. This manicure looks really lovely! Gladly followed you with GFC, hope you can do same;)
    Have a fabulous time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna, lekka, letnia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. super:)! i bardzo podoba mi się dodany brokat:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne połączenie kolorków i ten iskrzący lakierek fajnie się mieni w słońcu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniały manicure...mieta slicznie wyglada

    OdpowiedzUsuń