Translate

niedziela, 21 lipca 2013

Grilling

Hej!
Wakacje w pełni, a ja jak narazie nie ruszam się poza Poznań .. Muszę jednak przyznać, iż mimo że jeszcze nigdzie nie wyjechałam, ani trochę się nie nudzę. Ostatni miesiąc można opisać w trzech słowach: grilling, partying & drinking .. ;d To w zasadzie wszystko co wypełnia moje dni ;d No i jeszcze plażing na ogródku, bo przecież nikt nie chcę wyglądać jak córka młynarza ;d

Dziś mam dla Was porcję świeżutkich zdjęć zrobionych dosłownie przed chwilą. Dla odmiany dzisiejszy dzień spędzam w gronie rodzinnym, a nie jak większość minionych wieczorów - wśród przyjaciół na domówkach lub imprezach w klubie.
Jest jednak również sympatycznie i miło :)



/ szorty/shorts - Stradivarius, bluzka/blouse - Stradivarius, buty/shoes - Nine West, okulary/sunglasses - Guess /

Żałuję, że nie zrobiłam z bliska zdjęć moim szaszłykom, które ostatnio robią furorę wśród moich gości. Zarówno znajomi jak i rodzina bardzo je zachwalają. Szaszłyki są proste w wykonaniu - potrzebne nam będzie dosłownie kilka minut. A jeszcze szybciej znikają ze stołu :)
Do ich wykonania potrzebujemy jedynie piersi z kurczaka, przyprawy kebab/gyros oraz warzyw - ja użyłam czerwonej papryki, cukinii oraz cebuli. Mięso myjemy i kroimy w kostkę, następnie posypujemy obficie przyprawami. Nakładamy na patyczki przekładając warzywami i możemy wrzucać na grilla. Banalnie proste i gwarantuję, że Wasi goście będą się nimi zajadali :)

A Wam jak mijają wakacje? :)

16 komentarzy:

  1. Ja na grilla zawsze w długich spodniach bo komary by mnie zagryzły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo :D ale ostatnio byłam w długich.. i mnie pożarły mimo wszystko. Dostałam strasznego uczulenia;/

      Usuń
  2. nawet na grilla wyglądasz ślicznie ♥.♥ buziam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ale z długie, ładne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglądasz:) wakacje są od tego, żeby imprezować:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam szaszłyczki. Podstawa to dobre mięsko i duuużo warzyw:) Fajny luzaczek, uwielbiam jeansowe szorty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjątko przy grillu... jesteś ślicznie opalona... plażing ponad wszystko hehehe

    OdpowiedzUsuń
  7. grilling, partying & drinking hehe dobre :)
    u mnie na blogu masz wygraning :D

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam szaszłyki ;) i grillowanie i plażingi w ogródku ;) super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślina mi od razu napłynęła do ust jak przeczytałam o tych szaszłykach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lasencja grilluje :) swietna stylizacja

    OdpowiedzUsuń