Translate

sobota, 13 lipca 2013

Figs&Rouge coco-rose lip balm

Hej!
Pojawiam się i znikam .. Znów przez kilka dni mnie tutaj nie było. No cóż .. znów trochę imprezowałam ;d ^^ Ale postaram się poprawić i częściej tutaj zaglądać. Mam nadzieję, że mi się to uda ;)

Dziś pokażę Wam mój pierwszy kosmetyk firmy Figs&Rouge. Muszę przyznać, że już od jakiegoś czasu bardzo mnie zaciekawiły ich kosmetyki, więc postanowiłam jakiś wypróbować. Jako że uwielbiam wszelkie błyszczyki, pomadki i inne smarowidła do ust, mój wybór padł na naturalny balsam do ust różano-kokosowy.
Kosmetyk zamknięty jest w zakręcanej tubce o pojemności 12,5 ml. Bardzo podoba mi się jej kolorystyka i ozdobny design.
Konsystencja balsamu jest dość gęsta, treściwa. Dzięki temu kosmetyk jest bardzo wydajny i łatwo rozprowadza się na ustach. Po nałożeniu na usta stają się one widocznie nawilżone i odżywione. Balsam nie podkreśla suchych skórek i nie odkłada się nieestetycznie w kącikach ust. Ma śliczny różowy kolor, w którym zatopione są małe drobinki rozświetlające. Kolor jest naprawdę cudowny, najpiękniej wygląda w słońcu gdzie drobinki ładnie się mienią nadając ustom delikatny połysk.
Zapach błyszczku jest bardzo ciekawy. Połączenie kokosa z różą, w którym ja zdecydowanie bardziej wyczuwam różany posmak. Bardzo przyjemny, nie nachalny.
Duży plus stanowi niewątpliwie fakt, że kosmetyk jest w 100% naturalnym produktem. Jest to mój pierwszy kosmetyk tej firmy, ale na pewno nie ostatni :)
Cena balsamu wynosi 25 zł.

27 komentarzy:

  1. szkoda,że nie dodałaś zdjęcia jak wygląda na ustach:) fajne opakowanie, urzekło mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żeby nie ta cena na pewno bym się skusiła.
    I jeszcze ten jego kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ładnie sie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  4. design opakowania mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie to już się samo opakowanie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda smakowicie :) Połączenie róży i kokosa pierwszy raz spotykam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie go nie ma wiec, nawet sie nie napalam..ale rpezentuje sie obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę drogi ten balsam, ale kusi wyglądem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę... jakie ładne opakowanie i jak widać dobrze działa, ale trochę drogi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z drugiej strony to czysta natura, więc kosztuje:):)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale ma piękne opakowanie! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam tej marki kosmetycznej

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurcze juz samo opakowanie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. różan-kokosowy? wow dla samego smaku warto wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie... bomba :) Uwielbiam różany zapach, więc na pewno polubiłabym go ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jeszcze nic z tej firmy nie miałam, ale już samo opakowanie zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny. a gdzie można kupić?

    OdpowiedzUsuń