Translate

środa, 17 lipca 2013

Bourjois - witaminizowany tonik bezalkoholowy

Hej!
I znowu pojawiam się raz na kilka dni .. Wakacje oznaczają ostatnio dla mnie życie od imprezy do imprezy .. ;d
Aby się nieco odświeżyć po nieprzespanej nocy niezbędny jest nam tonik do twarzy. Dziś pokażę Wam mojego ulubieńca w tej kategorii - witaminizowany tonik bezalkoholowy od Bourjois.
Od dawna kusiłyście mnie na swoich blogach recenzjami toników Bourjois, więc i ja postanowiłam jakiś z nich wypróbować. Czy było warto? O tym przekonacie się za moment ;)

Tonik zamknięty jest w 250 ml butelce wykonanej z przezroczystego plastiku w kolorze jasnopomarańczowym. Bez problemu możemy przez nią kontrolować stan zużycia kosmetyku. Zamknięcie na klik jest bardzo praktyczne, a ozdobna kuleczka dodaje mu uroku.
Konsystencja toniku jest wodna o delikatnym pomarańczowym zabarwieniu. Tonik posiada przyjemny, lekki owocowy zapach - wyczuwam w nim delikatną cytrusową nutę, która przynosi orzeźwienie w upalne dni.
Po przemyciu twarzy tonikiem skóra jest dokładnie oczyszczona i odżywiona. Nie ma śladu po resztkach makijażu. Tonik nie wysusza skóry, co więcej zauważyłam nawet poprawę w jej nawilżeniu. Nie pozostawia na twarzy lepkiej warstwy mogącej powodować świecenie. Skóra po jego użyciu wygląda promiennie i świeżo. Jest gładka i miękka w dotyku. Dzięki zawartości witaminy C tonik rozjaśnia skórę i ujednolica jej koloryt. Mam również wrażenie, że dzięki niemu lepiej wchłania się w skórę krem.

Podsumowując, ja jestem z niego bardzo zadowolona. Na pewno wypróbuję jeszcze inne toniki tej firmy.
Koszt toniku wynosi ok 15 zł.
Znacie toniki Bourjois? Również jesteście z nich zadowolone? ;)

(Uciekam się jeszcze trochę zdrzemnąć, a później zabieram się za nadrabianie zaległości na Waszych blogach ;*).

15 komentarzy:

  1. toniku z Bourjois nie używałam jeszcze, ale lubię ich płyn micelarny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak płyn micelarny mają świetny.

      Usuń
  2. tego toniku jeszcze nie miałam ale tak samo jak dziewczyny uwielbiam micelka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią go zakupię w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go jeszcze. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Póki co miałam tylko do czynienia z ich korektorem. Kuszą mnie ich produkty ale zawsze w ostateczności wybieram coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może kiedyś go wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie pamiętam kiedy ostatni raz kupiłam jakiś tonik do buzi, całkowicie zrezygnowałam z tego typu kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  8. Toniku nie znam, ale płyn micelarny z Bourjois lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem dobra opcja jak dla mojej skóry twarzy.
    Nie przepadam za efektem świecenia po toniku, więc ten wydaje się całkiem w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam tego toniku, ale dobrze że Ty go polubiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam i sie wypowiedziec nie moge niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, 15 zł za 250 ml? To na prawdę niewiele, musimy zobaczyć, czy jest u nas w Rossmanie:)

    Takie działanie byłoby i dla nas zbawienne;):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam nigdy o tym toniku :/

    OdpowiedzUsuń