Translate

piątek, 5 lipca 2013

Bourjois Volume Glamour Ultra Black Mascara

Hej!
Tusz do rzęs to kosmetyk, bez którego nie wyobrażam sobie wykonanie codziennego make-up'u. Jestem wielbicielką wszelkich maskar nadających rzęsom dramatyczny look, a nawet efekt sztucznych rzęs ;d Uwielbiam mieć mocno podkreślone rzęsy w kolorze głębokiej czerni, dlatego też gdy ujrzałam na półce maskarę Bourjois Volume Glamour Ultra Black to od razu postanowiłam ją wypróbować.
Czy to był dobry wybór? Zaraz się okaże ..
Tusz zamknięty jest w ładnym, czarnym opakowaniu ozdobionym srebrnymi napisami. Znajduje się w nim 12 ml intensywnie czarnego tuszu.
Posiada wygodną szczoteczkę, dzięki której szybko i sprawnie maluje się rzęsy.
Tusz jest mocno napigmentowany i nadaje rzęsom naprawdę głęboki odcień czerni. Ładnie wydłuża i delikatnie pogrubia nawet najmniejsze rzęski. Dokładnie je rozczesuje i oddziela. Nie skleja rzęs i nie tworzy na nich grudek. Nie osypuje się, utrzymuje się na rzęsach przez cały dzień. Nie zdarzyło mi się, żeby tusz się rozmazał i zrobił ze mnie pandę ;d
Jak dla mnie efekt jaki daje tusz jest jednak trochę zbyt naturalny .. Może to być dla niektórych jego zaletą, ja jednak chciałabym, aby bardziej podkreślał rzęsy .. ;d
Same oceńcie, czy Wam się podoba. Poniżej na zdjęciu mam rzęsy wytuszowane jedną warstwą maskary.
Jego cena wynosi ok 50 zł.

20 komentarzy:

  1. Jakie masz ogromne rzęsiska ;o.
    Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na tym zdjęciu wygląda jakbyś miała nienaturalnie dłuuugie rzęsy:P

    OdpowiedzUsuń
  3. masz bardzo ładne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja szukam w tuszu podrubienia
    bo swoje mam dlugie
    a podkrecam zalotka
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  5. wydłuża pięknie, pogrubia średnio, ale to w sumie jedna warstwa więc nie jest zle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tak samo- tusz to podstawa. A że mam krótkie rzęsy u mnie to obowiązek :)
    Ten tusz nawet całkiem całkiem się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing mascara! I love it:)

    bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo długie, piękne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny efekt :) oczko wygląda cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. całkiem niezły look :) ale na moich krótkich rzęsach nic chyba nie dziala...

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ wydłuża wooooo! :) i świetna buteleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie wydłuża, ale mógłby jeszcze pogrubiać bardziej wtedy byłby idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam swoj ulubiony tusz do rzes ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. great! looks fantastic on you!

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam go kiedyś i bylam z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ojaaa, jakie długie rzęsy ;) świetny efekt.

    OdpowiedzUsuń