Translate

sobota, 1 czerwca 2013

Wyniki drugiego rozdania ;)

Hej!
Dzisiaj Dzień Dziecka, a więc idealny dzień na podanie wyników rozdania :)
Na początek małe przypomnienie, co stanowiło w nim nagrodę:
- Avon true colour purple haze - paleta cieni do powiek
- Oriflame Visions sparcle collection lip palette - paleta pomadek do ust
- Marion - matująca maska na twarz
- MIYO mini drops No 41 - Lilac Bouquet
- Eveline - Volume Lipextreme
- Bransoletka
- Nivea - próbki nawilżającego kremu przeciwzmarszczkowego Q10 plus

Postanowiłam, że pobawię się w losowanie, zamiast używania do tego maszyny losującej.

Zatem przystępujemy do losowania .. ;)
Jest szczęśliwy los!
A należy on do .. :
Gratuluję! Już piszę do Ciebie maila :)

Dziękuję wszystkim osobom, które wzięły udział w moim rozdaniu i zapraszam na kolejne ;)

24 komentarze:

  1. Gratuluje Monice :) przy okazji zapraszam do siebie na dwa rozdania w jednym :P

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo! zajrzałam na bloga akurat w dniu dziecka (chociaż dziecko ze mnie już trochę wyrośnięte) a tutaj taka miła niespodzianka. Dziękuję za wygraną i za gratulacje ))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne gratulacje, ale super nagrody!! Wow!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie trafiłam na tego bloga i się zdziwiłam heh :)
    Gratuluję komuś kto również nazywa się Monika S ;)

    http://illegal-magic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! :)
    Pozdrawiam.

    + Zapraszam na nasze blogi :)

    "Każdy czasem potrzebuje rozpuścić myśli nie tylko w słowach."

    OdpowiedzUsuń
  7. Gongrats to the winner! I liked how you handled your giveaway.
    Welcome to my blog. Follow me, I will follow you right back.
    hugs from New York
    xx
    Ask Erena
    http://askerena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bedziesz zadowolona z wygranych cieni :) ja mam brązy i sa super

    OdpowiedzUsuń
  9. Dopiero wróciłam po tygodniowej nieobecności, do paczki się dorwałam, wszystko mi się podoba, wrzucę na swojego bloga zdjęcia i się pochwalę wszystkim. Tylko to "za małą" chwilę, muszę dojść do siebie po męczącym wyjeździe.

    p.s. Nie myślałam że spotkam tutaj inną Monikę S )))

    OdpowiedzUsuń