Translate

środa, 26 czerwca 2013

The Body Shop Coconut Milk Body Lotion

Hej!
Na wstępie przepraszam Was za to, że ostatnio trochę zaniedbuję bloga i wpisy pojawiają się nieco rzadziej niż zwykle .. Sesja już za mną, mam więc sporo wolnego czasu, jednak spędzam go głównie na .. imprezowaniu ;d A wiadomo, że jak się imprezuje, to na drugi dzień jest się nie do życia. Ja tak przynajmniej mam, ponieważ ze znajomymi zawsze imprezujemy do końca i w domu jestem ok 6 rano .. Ok, koniec tej prywaty, przejdźmy zatem do głównego tematu postu :)

Dziś mam coś dla wielbicielek marki The Body Shop i fanek zapachu kokosa. Jak dla mnie to idealne połączenie, bo uwielbiam kosmetyki tej firmy, a kokosowy zapach kocham ;)
Coconut Milk Body Lotion, czyli kokosowy balsam do ciała:
Kosmetyk znajduje się w 250 ml butelce z atomizerem, dzięki któremu bardzo wygodnie go się aplikuje na skórę.

Konsystencja balsamu to wodniste mleczko, które bardzo łatwo wchłania się w skórę. Dzięki bardzo delikatnej formule nie pozostawia na ciele lepkiej warstwy. 
Jedyne co jest wyczuwalne po aplikacji to bardzo przyjemny, lekko słodkawy zapach kokosa, który otula skórę przez wiele godzin. Cudowny, długotrwały zapach nie jest jednak jedyną zaletą tego produktu. Mimo lekkiej konsystencji, balsam dobrze nawilża i odżywia skórę. Pomaga zachować jej gładkość i jedwabistą miękkość. Według mnie jest to kosmetyk idealny na lato. Lekka konsystencja najlepiej się sprawdza w czasie upałów i przynosi ulgę po opalaniu. Balsam koi skórę i daje uczucie świeżości. 
Bardzo go polubiłam i na pewno jeszcze kiedyś po niego sięgnę. Jedyny jego minus to cena, który wynosi ponad 40 zł .. Raz na jakiś czas można sobie jednak pozwolić na chwilę relaksu, którą zapewnia stosowanie tego balsamu :)

21 komentarzy:

  1. Oj ja jestem fanka kokosa ^^ Szkoda, że taki drogi..

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja kokosa nie znosze wię sobie odpuszcze

    OdpowiedzUsuń
  3. nie kupuję balsamów do ciała za taką cenę.

    OdpowiedzUsuń
  4. cZYLI NIEZŁA Z CIEBIE IMPREZOWICZKA :D ?

    a ZAPACH kokosa jest cudowny i uwielbiam go ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wwow kokos - musi pachniec obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cena faktycznie dość wysoka- no ale może warto dla takich efektów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm chyba się skuszę.
    Uwielbiam kosmetyki, które pozostawiają zapach na skórze po umyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty Bodymaniaczko! :) ciągle kusisz tymi produktami, a ja nie mam do nich dostępu! I o!

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam kokosowy zapach balsamów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wachalam go,pachnie bosko
    jak pokoncze swoje zapasy-kupie!

    OdpowiedzUsuń
  11. to coś dla mnie ale ta cena ;/;/ nie fajna :d buziam Agatuś ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. I like the scent of this product so much!
    Come back soon to visit me on Cosa Mi Metto???
    Win your favorite bikini!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie za drogo, ale zapach musi byc piękny ... <3
    Pozdrawiam kochana i całuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubimy tę markę, ale tego produktu nie mieliśmy jeszcze Agatko:)
    Uwielbiamy i stale stosujemy masło waniliowe DUO tej marki:)
    Jeśli takowe zapachy lubisz to zachęcamy do wypróbowania.
    Pozdrowienia!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapach musi być nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi sie jego wygodna aplikacja w postaci sprayu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również uwielbiam zapach kokosowy ;)

    OdpowiedzUsuń