Translate

czwartek, 20 czerwca 2013

The Body Shop Coconut Lip Butter

Hej!
Mamy upały, więc konieczne w tym czasie jest odpowiednie dbacie o ciało. Dziś pokażę Wam mój najnowszy specyfik, którego zadaniem jest pielęgnacja ust.
The Body Shop Coconut Lip Butter:
Masełko zamknięte jest w wygodnym słoiczku o pojemności 10 ml. Design słoiczka nawiązuje do jego zapachu. W przypadku mojego masełka jest to kokos. I tutaj od razu wspomnę o zapachu, który według mnie jest obłędny! Po prostu sam kokos, zero zbędnej chemii! Cud, miód i .. kokosik ;d (Smak też jest bardzo przyjemny, słodkawy ;d )
Konsystencja masełka jest miękka, kremowa i topi się pod wpływem ciepła, dzięki czemu łatwo rozprowadza się na ustach.
Nie mam przesuszonych ust, więc nie jestem w stanie stwierdzić jak produkt spisze się na bardziej wymagającej skórze, ale mnie jego działanie w pełni satysfakcjonuje. Skóra ust jest odżywiona i nawilżona. Usta są miękkie i gładkie. Masło dobrze się wchłania, więc po jego zastosowaniu nie ma nieprzyjemnego uczucia lepkości. Kosmetyk nie podkreśla suchych skórek, ani nie odkłada się nieestetycznie w kącikach. Nie barwi ust, nadaje im bardzo naturalny wygląd i subtelny połysk.
Cena produktu wynosi 20 zł. Mając na względzie pojemność i wydajność masełka, jest ona jak najbardziej odpowiednia. Wypróbowałam na sobie i mogę Wam z czystym sumieniem polecić ;) Jego używanie to prawdziwa przyjemność! Czasem po prostu otwieram je tylko po to, żeby powąchać jego cudowny zapach .. ;d

18 komentarzy:

  1. Nie miałam niczego do pielęgnacji ust z TBS, ale warto wiedzieć, że warty zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolę raczej pomadki w sztyfcie, ale dla samego zapachu bym się susiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że się skuszę jak będę w UK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda ze nie napsiałas jaką ma pojemnośc bo ja kocham wszystko co jst kokosowe

    OdpowiedzUsuń
  5. Koleżanka miała masełko o tym zapachu - próbowałam, świetny pod względem zapachu i działania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny produkt, tym bardziej, że uwielbiam kokosy! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam kokosowe kosmetyki, więc to masełko na pewno podbiłoby moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam zapach kokosu mmmmm teraz chce to masełko :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi! I really love your blog and I will be glad to friendship with you! I'm follow you andwaiting for updates! Follow me back? http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam zapachy tych masełek <3

    OdpowiedzUsuń
  11. 20zł za taką wydajność i jakość to przyjemna propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeden z moich ulubionych zapachów <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapach kokosu uwielbiam, więc gościłby na moich ustach codziennie. :)
    Szkoda, że nie ma w moim mieście TBS :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice product

    http://www.cultureandtrend.com/

    OdpowiedzUsuń