Translate

niedziela, 23 czerwca 2013

Sales! :)

Hej!
Wraz z początkiem lata, na które zawsze czekamy z utęsknieniem  rozpoczynają się równie długo wyczekiwane wyprzedaże. Jak co roku postanowiłam z nich skorzystać i dzisiaj odwiedziłam Galerię Malta :)

Poniżej przedstawiam Wam moje łupy: 
Krótkie spodenki wykonane z jasnego jeansu z bardzo modnymi w tym sezonie przetarciami. 
Stradivarius 49,99 zł (przecenione z 79,9).
Biała koszulka z koronkowymi wstawkami na rękawach i głębokim rozcięciem z tyłu, zakończonym u góry guziczkiem.
Stradivarius 49,99 zł (przeceniona z 69,9)
Czarna koszulka na naramkach z koronką z przodu i ozdobnym wiązaniem.
Stradivarius 49,99 zł (przeceniona z 69,9)
Zwiewna koszulka z kieszonką ozdobioną ćwiekami. Z tyłu posiada ciekawe wycięcie na plecy. Kolor na zdjęciu strasznie przekłamany. W rzeczywistości koszulka jest chabrowa.
Tally Weijl 29,99 (przeceniona z 39,99)
Jak Wam się podobają moje łupy?
Przyznam szczerze, że trochę wahałam się nad kupnem białej koszulki, bo nie było mojego rozmiaru .. Jednak bardzo mi się spodobała i ostatecznie postanowiłam kupić nieco większą (będzie jako oversize ;d)

Również udało Wam się coś upolować na przecenach? ;)

28 komentarzy:

  1. wszystko jest cudowne i wszystko bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się podoba, szczególnie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy właśnie widziałam te wszystkie boskie wyprzedaże, szkoda, że teraz nie zbytnio kasy :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super łupy!
    Spodenki dżinsowe są mega - w dodatku czy ja dobrze widzę? Rozmiar 32? Ty chudzinko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te szorty są super <3 Ja się jutro wybieram na jakieś łowy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne ubrania, świetnie, że udało Ci się Agatko upolować takie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. My jak szukamy czegoś na wyprzedażach to rzadka udaje się znaleźć coś co by sie podobało....

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog ♥
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze zrobić porządek w swojej szafie haha dobrze, że przypomniałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Szorty są śliczne :) Ja ostatnio szalałam na przecenach w Wiedniu. Wszystkie urania w H&M były poniżej 5 Euro :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  11. biała koszulka z koronką jest cudna ;)
    Zapraszam dopiero zaczynam ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie też urzekła biała koszulka z koronką:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne szorty!Dziękuje za odwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie się udało kostium kąpielowy kupić;D

    OdpowiedzUsuń
  15. czyli przeceny już ruszyły :)? Na pewno pójdę na małe polowanie :)


    Zapraszam na słodką biżuterię :) !

    OdpowiedzUsuń
  16. dziekuje za komentarz :D
    DODAJE DO OBSERWOWANYCH:)

    OdpowiedzUsuń
  17. upolowałaś same cudeńka :D
    ja dopiero będę polować na coś fajnego na wyprzedażach, ciekawe czy coś znajdę w małych rozmiarach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne spodenki ;-) Ostatnio też byłam na zakupach

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jeszcze nie ruszyłam tylko do sklepu, ale widzę, że warto zajść. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatni top świetny ! Wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń