Translate

piątek, 14 czerwca 2013

Nowa współpraca - Farouk

Hej!
Dzisiaj po powrocie do domu czekała na mnie miła niespodzianka - przesyłka od firmy Farouk. Poniżej zdjęcia produktów, jakie otrzymałam:
Biosilk - Hydrating shampoo
 Bioelixire - Argan oil
Przesyłki zupełnie się nie spodziewałam. Nie pamiętam nawet, żebym nawiązywała współpracę z tą firmą. Po przejrzeniu poczty nie znalazłam wśród maili żadnych wiadomości mogących świadczyć o naszej współpracy .. 
Niemniej jednak bardzo się cieszę z możliwości przetestowania otrzymanych kosmetyków. Produkty marki Biosilk są mi dobrze znane i przeze mnie lubiane. Na co dzień używam jedwabiu do włosów, który opisałam TUTAJ oraz raz na jakiś czas myję włosy rozjaśniającym szamponem Silver Lights, którego recenzje możecie znaleźć TUTAJ. Jeśli chodzi o firmę Bioelixire, to jest to dla mnie kompletna nowość. Bardzo lubię wszystko co zawiera olejek arganowy, więc myślę, że ten olejek świetnie się u mnie sprawdzi. Na pewno niedługo podzielę się z Wami moimi spostrzeżeniami :)

16 komentarzy:

  1. To samo dziś dostałam niespodziewanie :) u mnie na kopercie pisało Ambasada Piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo ten olejek wygląda na coś niezłego:D Szybko testuj i mów jak się sprawdził!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna paczka :)
    Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. paczuszka bardzo pozytywna....pozazdrścić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że produkty się sprawdzą>
    Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszałam ,ze ten bioslik jest bardzo dobry;)

    OdpowiedzUsuń
  7. o szamponie już kiedyś słyszałam, ale ciekawa jestem tego olejku arganowego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Posiadam olej arganowy z John Masters Organique i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego testowania :)
    Jedwab Bisilk jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ambasada piekna to dystrybutor faruk, fajne maja kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń