Translate

środa, 5 czerwca 2013

Nivea Vitamin Shake - żurawina&malina

Hej!
Dziś będzie owocowo - napiszę parę słów o ochronnej pomadce do ust Nivea Vitamin Shake o słodkim zapachu żurawiny i malin.

Pomadka znajduje się w uroczym, różowym opakowaniu, ozdobionym owocami. Design bardzo mi się podoba i zachęca do otwarcia pomadki i jej użycia.
Po otwarciu pomadki, pierwsze co mi się spodobało to wspaniały owocowy aromat, który wyczuł mój nos. Bardzo przypadł mi do gustu również wygląd sztyftu, który jest mieszanką czerwieni, różu i bieli. Wszystkie trzy kolory są ze sobą zmieszane niczym shake owocowy ;d
Pomadka świetnie rozprowadza się na ustach - sztyft jest dość miękki, po kontakcie ze skórą delikatnie się topi.
Pozostawia na ustach subtelny, malinowy kolor.
Pomadka świetnie nawilża wargi i niweluje suche skórki.
Staram się mieć ją zawsze przy sobie, aby w każdej chwili móc dać moim ustom owocowy zastrzyk energii.
Dodatkową zaletą pomadki jest filtr SPF10 chroniący usta przed promieniami słonecznymi. Nie miałam jeszcze pomadki o tak wspaniałym zapachu. Jeśli jeszcze jej nie znacie, to czas to nadrobić. Jestem pewna, że przypadnie Wam również do gustu :)

20 komentarzy:

  1. ojejku wygląda smakowicie... musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię pomadki nivea, tej akurat nie miałam .

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam już tą wersję zapachową, bosko pachnie!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli lubisz intensywny zapach pomadki/balsamu do ustvto mogę polecić the body shop born lippy. Posiadam wersję truskawkową, chociaż byłam święcie przekonana, że to malina :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach musi być naprawdę piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nadaje ustom barwę? Musze ją wypróbować. Sztyft wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie nie zauroczyla ta pomadka pachnie swietnie ale nie nawilża jakos super nadaje także lekko różowy kolor i tyle :) ja z chęcią skusilabym sie na Nivea lip butter ale tutaj nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Również jestem zachwycona jej zapachem i praktycznie się z nią nie rozstaje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wszystkie z nivea <3 zapachy są cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest moja ulubiona pomadka Nivea! A i jeszcze jej koleżanka wersja wiśniowa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ją! Sam zapach kusi ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. oooooo jak cudownie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam balsamy Nivea, jeszcze żaden mnie nie zawiódł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tej wersji jeszcze nie miałam. Kiedyś bardzo lubiłam grejfrutową, ale wycofali ten wariant, a szkoda. :(

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię pomadki z nivea, ale tej jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. też ją mam, idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna owocowa mozaika. Uwielbiam pomadki Nivea ale póki co masełko wygrywa:)

    OdpowiedzUsuń