Translate

niedziela, 9 czerwca 2013

Mohito wyprzedaż -50%!

Hej!
Jestem w trakcie sesji, także ostatnio mam na wszystko zdecydowanie za mało czasu .. Na szczęście to już końcówka, więc bardzo się z tego cieszę. Wczoraj między wykładami postanowiłam sobie umilić trochę czas i wybrałam się za zakupy. W Mohito jest teraz wyprzedaż do -50%. Jeśli lubicie ten sklep, warto tam teraz zajrzeć :) Mi udało się upolować koronkową bluzeczkę w kolorze beżowym przecenioną z 69,99 zł na 34,99!

Poniżej kilka fotek dzisiejszego ubioru, w którym swój debiut ma właśnie bluzka z Mohito.


/ legginsy/leggings - River Island, bluzka/blouse - Mohito, buty/shoes - Stradivarius, torebka/bag - Mohito, okulary/sunglasses - Guess /

Jak Wam się podoba?
Ja uwielbiam wszystko co koronkowe, więc od razu wpadła mi w oko.

Oprócz bluzki zmuszona byłam kupić coś jeszcze ..
Gdy chciałam wyjść z galerii okazało się, że na dworze tak leje, że bez parasola się nie obejdzie .. Niestety nie wzięłam go z domu, bo jak wychodziłam rano to świeciło pięknie słońce. Cofnęłam się więc do Rossmann'a i tam kupiłam najtańszy parasol. Muszę przyznać, że nie byłam jedyna - parasole dosłownie schodziły im jak świeże bułeczki ;d

18 komentarzy:

  1. aleee masz figurę, zazdroszczę ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj chyba muszę zajrzeć do Mohito :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bluzeczka chociaż szkoda, że takie małe zdjęcia i nie widać jej dokładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bluzka, też lubię koronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za mohito, ale Ty wyglądasz super : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ta Twoja nowa bluzeczka. Też muszę wybrać się do Mohito. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poluję tam na taką miętową kieckę, ale nie przecenili jej ani o złotóweczkę:((

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz ślicznie... kwitnąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bluzka ! :) Cudownie wyglądasz :)

    Buziaki,
    Aleks

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna ta bluzeczka ♥ ♥ piękności moje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię takie bluzeczki, były w innych kolorach:D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten fason był akurat jedynie w tym kolorze, ale było mnóstwo innych bluzek w różnych kolorach :)
      mi jeszcze wpadła w oko czarna z koronką przy dekolcie, ale stwierdziłam, że czarnych ciuchów mam pół szafy, więc ostatecznie zdecydowałam się tylko na tą ;)

      Usuń
  12. bardzo ładna ta bluzeczka, pięknie w niej wyglądasz:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń