Translate

niedziela, 16 czerwca 2013

Manicure - różowo&motylkowo

Hej!
Za oknem przepiękna pogoda - już się nie mogę doczekać wakacji! :)
Postanowiłam moim paznokciom nadać jakiś wesoły kolorek i tak mój wybór padł na róż. Żeby było jeszcze ciekawiej posypałam go lekko chabrowym brokatem, który tak pięknie mieni się w słońcu, że aż przyciągnął do siebie błękitnego motyla, który również usadowił się na moim paznokciu ;d


Jak Wam się podoba taki manicure?

Poniżej produkty jakich użyłam do jego wykonania:
Lakier Sally Hansen Hard as Nails w kolorze 320 Fuchsia Power. Uwielbiam wszelkie lakiery tej firmy. Ich jakość jeszcze nigdy mnie nie zawiodła. Występują w wielu wspaniałych odcieniaach, więc jestem pewna, że każdy wśród nich znajdzie swojego ulubieńca.
Brokat do paznokci pochodzi z hurtowni kosmetycznej Allepaznokcie.
Ozdoby w kształcie motylków wyprodukowała firma Silcare.

Miłej niedzieli :*
Ja niestety wieczór spędzę na uczelni ..

17 komentarzy:

  1. Ale cuuudo!!:)) Świetnie Ci to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale słodko to wygląda, super:))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo słodko i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweetaśny jest tem motylek. Kolorek rózowy także:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kolorek ;-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. My first thank you for the article photos on this site.
    my likes see it, however sorry I did not accidentally daydreaming here and I also did not know because what ...
    hopefully can inspire many people. success always
    Secondly, this blog is a gift for my sincere to click all ads

    OdpowiedzUsuń
  7. motylki przepięknie wyglądają! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale bosko i dziewczęco to wygląda ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale uroczy motylek ;)

    P.S. Przepraszam, że tak dawno nie odwiedzałam Twojego bloga :/ dzisiaj nadrabiam ;) Zapraszam również do mnie na nowy wpis ;) ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny motylek, uważaj żeby nie odleciał. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam takie ozdoby do paznokci, ale zupełnie nie wiem jak je nakładać. Nakładasz je na mokry lakier czy przyklejasz klejem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nakładam na mokry lakier i na koniec pokrywam utwardzaczem :)

      Usuń