Translate

poniedziałek, 17 czerwca 2013

Eveline 3w1 - wysuszacz, utwardzacz, nabłyszczacz

Hej!
Wczoraj przedstawiłam Wam moją propozycję na letni manicure, a dziś chcę Wam pokazać kosmetyk, bez którego nie obędzie się u mnie przy malowaniu paznokci. Mam na myśli utwardzacz, który zdecydowanie ułatwia wykonanie manicuru przyspieszając wysychanie lakieru. Nie znoszę jak lakier długo schnie! ;d

W tej chwili używam preparatu firmy Eveline, który łączy w sobie trzy funkcje: 60-sekundowy wysuszacz, utwardzacz oraz nabłyszczacz.
Kosmetyk znajduje się w 12 ml buteleczce - typowej dla odżywek marki Eveline.
Posiada wygodny pędzelek i lekką, lejącą się konsystencję, dzięki czemu jest bardzo łatwy w użyciu. Wystarczy pomalować paznokcie wybranym lakierem i po 2 minutach pokryć je jedną warstwą preparatu. Należy jednak uważać, aby nie zaaplikować na paznokcie zbyt grubej warstwy, bo mogą wtedy powstać malutkie bąbelki ..

Po 60 sekundach lakier rzeczywiście jest suchy. Możemy więc zabrać się za wykonywanie codziennych czynności, bez obaw, że na naszych świeżo pomalowanych paznokciach powstaną nieestetyczne odciski. Do plusów muszę zaliczyć również przedłużoną trwałość lakieru - odpryski pojawiają się zdecydowanie później. Preparat świetnie się spełnia także w roli nabłyszczacza - nadaje paznokciom piękny połysk. Zauważyłam również, że w przypadku nierówno pomalowanego paznokcia, po nałożeniu tego preparatu lakier ładnie się wyrównuje i znikają smugi.

Wiem, że zdania na jego temat są podzielone, ja jednak zaliczam się do jego zwolenników. Bez problemu spełnia wszystkie swoje funkcje. Należy tylko pamiętać, aby nie nakładać go na świeżo pomalowane paznokcie (trzeba odczekać 2 min) i aby jego warstwa była dosyć cienka, a jestem pewna, że i u Was się sprawdzi ;)
Preparat jest ogólnodostępny. Ja kupiłam go w osiedlowej drogerii za 11,90 zł.

21 komentarzy:

  1. Nie wyobrażam sobie żeby używać oddzielnie wysuszacza i nabłyszczacza (jeśli nie ma obydwu funkcji to po prostu słaby produkt), a utwardzenie po nałożeniu dodatkowego preparatu też wydaje mi się logiczne, więc te 3w1 to żadne wow:P Ale lubię tą linię, bo nie gęstnieje po zużyciu większej części i można się nim długo cieszyć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy go nie mam ,ale jeszcze nie testowałam :) Musze w takim razie jak najszybciej to sprawdzić ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawa recenzja......nei znam porduktu jak zwykle hehehe

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa tego wysuszacza :)
    Mój z Essence całkiem nieźle się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  5. te odżywki z evelina są całkiem całkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pewnych opowieściach na blogach nie ufam Eveline. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam odżywkę z diamentem oraz 8w1 z Eveline, jednak zarówno jedna jak i druga mi się kończy więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam go już kilka razy użyłam ale jak narazie mnie nie zachwycił ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz slysze o tym produkcie, jak wykoncze swoje wysuszacze to moze sie skusze. chociaz ciekawi mnie essie good to go :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Srednio lubimy produkty 3 w 1 ale czasem warto spróbować jak widać:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam go kupić ale dostałam z Bell i póki co nie zmienie go :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Używam go i jestem z niego bardzo zadowolona! Dziękuje za odwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. obecnie używam Essie Good to go i Seche Vite i oba są bardzo dobre...ciekwią mnie wysuszacze z niższej półki...i powiem szczerze, ze poczułam się skuszona ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. kupię sobie coś takiego a jak ♥ :D

    OdpowiedzUsuń
  15. z tej firmy używałam 8w1 i mogę ją polecić:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Używałam niedawno 8w1 i jestem mega rozczarowana, kondycja paznokci zamiast się polepszyć pogorszyła się, ale chętnie spróbuję ten produkt, może bardziej mnie przekona do firmy Eveline

    OdpowiedzUsuń
  17. ja teraz mam taki beznadziejny top. jak mi się skończy może się skuszę właśnie na ten.

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam o nim :D Myślę, że byśmy się polubili, trzeba będzie spróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Serdecznie zapraszamy na bardzo kreatywny konkurs z marką L'biotica. Tym razem nagrody są już u nas:)

    OdpowiedzUsuń