Translate

czwartek, 2 maja 2013

Wedges

Hej!
Kilka dni temu pokazywałam Wam moje nowe czarne sandałki, które kupiłam w Stradivariusie. Gdybym z ich kupnem poczekała kilka dni, to teraz zamiast 129,9 zł zapłaciłabym za nie 30% mniej .. W wszystkich sklepach stacjonarnych Stradivarius oraz w sklepie online trwa właśnie promocja na wszystkie buty i w dniach 30 kwietnia-6 maja można je kupić z 30% rabatem!

Spodobała mi się kolejna para, więc postanowiłam skorzystać z promocji :)
Tym razem mój wybór padł na koturny w jasnym, pudrowym odcieniu.


Pierwotna cena butów była identyczna, jak niedawno kupionych przeze mnie sandałków i wynosiła 129,9 zł. Po przecenie dałam za nie tylko 90,93 zł ;d

Jak Wam się podobają? :)

25 komentarzy:

  1. Oooo dobrze wiedzieć o tej promocji moze i ja coś dla siebie znajde :) akurat szukam jakis koturn ,ale z zakrytymi palcami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne ale jak dla mnie za drogie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. pokaz jak wyglądają na nodze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowne, ale kurcze wygladaja tak jakby sie mialy z nogi zsuwac, dosc wysokie. Pokazesz na nodze? ciekawa jestem efektu, bo sa piekne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jasne, że pokażę :)
      postaram się na dniach zrobić jakąś stylizację z nimi ;)

      Usuń
  5. Piękne *__* Jak ja kocham buty :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokaż je na sobie!
    Wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lovely! would you like to follow each other in gfc and bloglovin? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ulala... śliczne... i wyglądają na wygodne.
    Jak dla mnie troszkę za wysokie, ale fason mają piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne!
    ja mam kupon zniżkowych do jednego z sklepów obuwniczych w Łodzi, po weekendzie wybieram się do upatrzone miętowe szpileczki:D

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę że możesz nosić odkryte palce:)

    OdpowiedzUsuń
  11. normalnie je ukradnę! są po prostu boooskie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne są <3
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie eleganckie, śliczne;*:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne! Szkoda, że z powodu haluksa muszę nosić bardziej zabudowane obuwie :[

    OdpowiedzUsuń
  15. są śliczne :) kolor będzie pasował do wszystkiego:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Są naprawdę bardzo ładne,takie delikatne.

    Jestem tu od niedawna,więc zapraszam ;*
    http://little-lassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne - a wygodne są? bo wyglądają niepokojąco :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekne. Bardzo sexi i kobiece.

    OdpowiedzUsuń