Translate

piątek, 17 maja 2013

Sephora roll-on "effaceur" imperfections - żel przeciw niedoskonałościom skóry

Hej!
Jakiś czas temu będąc w Sephorze natknęłam się na świetną promocję, w której wiele kosmetyków można było nabyć w super niskich cenach. Ja skusiłam się na roll-on, którego głównym zadaniem jest walka z niedoskonałościami. Pierwotna cena kosmetyku wynosiła 40 zł, ja dałam za niego tylko dyszkę (i 90 groszy ;d).
Przyznam szczerze, że kupiłam go z myślą, że jest to roll-on pod oczy ;d 
Kiedyś miałam bardzo podobny nawilżający roll-on, który świetnie sobie radził z opuchnięciami i sińcami pod oczami .. Miła Pani w Sephorze dodatkowo wprowadziła mnie w błąd, ponieważ powiedziała mi, że kosmetyk jest przeznaczony właśnie do stosowania pod oczy. Stwierdziłam więc, że chętnie go wypróbuję. I nie czytając napisów na kosmetyku, udałam się z nim prosto do kasy .. ;d
W domu, po przeczytaniu napisów na kartoniku, dowiedziałam się jednak do czego naprawdę przeznaczony jest ów kosmetyk - do zwalczania wszelkich niedoskonałości i przebarwień skóry.

Kosmetyk zamknięty jest w małej tubce o pojemności 10 ml. Tubka zakończona jest srebrną kuleczką wykonaną ze stali nierdzewnej.
Ma lekką, żelową konsystencję, bezbarwnego koloru. 
W składzie żelu nie znajdziemy parabenów, ani żadnej niepotrzebnej chemii. Jego formuła zawiera kwas salicylowy, który delikatnie złuszcza i oczyszcza skórę. Dodatkowo kosmetyk wzbogacony jest w unikalny składnik HydroSenn+, chroniący skórę przed przesuszeniem.

W sumie nie mam większych problemów z niedoskonałościami skóry, ale czasami jakieś niespodzianki mi się pojawiają (zwykle w najmniej oczekiwanym momencie ;d). Wtedy w ruch idzie właśnie ten żelik i świetnie sprawdza się w swojej roli. Niedoskonałości zdecydowanie szybciej znikają i nie pojawiają się nowe. Przebarwienia stają się rozjaśnione. Jestem z niego bardzo zadowolona, mimo że wcale nie planowałam kupna żelu przeciw niedoskonałościom skóry. Jak znów trafię na niego w promocyjnej cenie, to na pewno nie zawaham się przed jego ponownym kupnem ;)

P.S. Na koniec mały bonus - zdjęcie prosto z zakupów, z przymierzlni w sklepie Bershka ;d
Znalazłam tam koronkowe body w kolorze beżowym, które było przecenione z 79,90 zł na 44,90. Już wcześniej wpadło mi w oko, więc nie mogłam przejść obok niego obojętnie, gdy jego cena zmniejszyła się o połowę ;d
Podoba Wam się? ;)

23 komentarze:

  1. Śliczne body :) Bershka ma świetne rzeczy!:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. coż za fajna cena tego roll'onu :D nie znam go
    mi by się przydał bo mam niedoskonałości :(

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie miałam nigdy roll onu na niedoskonałości

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już miałam dwie przygody w sephorze że ekspedientka nie dała mi tego co chciałam i chodziłam wymieniać... dlatego teraz zawsze proszę o sprawdzenie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. body jest prześliczne i Tobie tak pięknie w nim :) żeliku niestety nie miałam ale nie ma to jak obsługo wprowadzająca w błąd ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Body wygląda cudnie! Ogólnie uwielbiam wszystko co koronkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam sie z Dakota,piekne body I tez uwilbiam koronke x

    OdpowiedzUsuń
  8. rzeczywiście teraz można baaardzo fajne rzeczy upolować na przecenach ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio szukam czarnego body oraz spodenek z wysokim stanem - bezskutecznie :(

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fajnie Ci się udało trafić :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Ziemia Egiptu BIKOR do wygrania!
    Zapraszam :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/2013/05/mae-rozdanie-wielka-nagroda.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Thank you a bunch for sharing this with all folks you actually know what you're talking approximately! Bookmarked. Please also talk over with my site =). We can have a hyperlink alternate agreement among us

    Feel free to visit my homepage ... Click here

    OdpowiedzUsuń
  13. Have you ever considered publishing an e-book or guest authoring on other blogs?
    I have a blog based on the same subjects you discuss and would love to have you share some stories/information.
    I know my audience would appreciate your work. If you are even remotely
    interested, feel free to shoot me an e mail.


    Feel free to visit my blog ... click this site

    OdpowiedzUsuń
  14. o to się udało za 10 zł dostać fajny produkt. a body naprawdę fajne.

    OdpowiedzUsuń
  15. oo body jest cudne:) i ma piękny kolor:) a ten roll-on po super cenie kupiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam koronkę, więc to body od razu mi się spodobało:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Body mi się podoba :) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń