Translate

piątek, 10 maja 2013

Photo mix!

Hej!
Dzisiaj będzie nieco inny post. Bardzo lubię oglądać różne mixy zdjęć na Waszych blogach, więc postanowiłam i ja dodać podobną notkę. Przygotowałam dla Was mały mix zdjęć z ostatniego tygodnia ;)
1. Wczorajsze zakupy, czyli krótkie spodenki w kolorze różowym (Bershka) oraz lakier do paznokci Chanel - również róż :)
2. Bransoletki Lilou, z którymi ostatnio się nie rozstaję.
3. Tulipanki papuzie prosto z mojego ogródka ;)
4. Trochę nowości kosmetycznych - krem i maseczka Cure Solutions Yves Rocher, The Body Shop - kokosowe mleczko do ciała, Rimmel Wake me up- podkład, Vichy - oczyszczający żel do mycia twarzy, kawowy żel pod prysznic - Yver Rocher (pachnie jak prawdziwa kawa!)
5. Ja ;d
6, 7. Kolejna porcja zdjęć z ogrodu.
8. I znowu ja .. ;d

I to by było na tyle. Muszę zaraz uciekać na uczelnię .. 

Udanego weekendu ;* 
I niech wróci do nas słońce, które od wczoraj gdzieś się schowało ..

17 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia, fajne! Ale moje ulubienice to bransoletki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tu wiosennie ;) Spodenki swietne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne tulipanki i oczywiście blond Pani Wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się taki mix :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham mixy :) a Twój Agatuś jest przecudowny ;) ajć jaka piękna Ty, jakie piękne kwiatuszki i jakie cudne bransoletki ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. heh :) aby tylko jutro nie padało! P.S. To fajne sobie zakupki zrobiłas :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne!
    Zapraszam Cię na rozdanie na moim blogu, 3 osoby wygrywają, zapraszam: http://test-by-destiny.blogspot.com/2013/04/rozdanie-z-jm-spa.html Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten mix wyszedł Ci świetnie;))) Zdolna z Ciebie "Bestia":)

    Yves Rovcher- znamy ten krem "zielony"- dosyć fajny
    Vichy Normaderm- zaszkodził skórze......

    OdpowiedzUsuń