Translate

środa, 22 maja 2013

Palmer's Cocoa Butter Formula - nawilżający balsam do ciała

Hej!
Lubicie kosmetyki o kuszących zapachach czekolady, wanilii czy kokosa? Ja uwielbiam!
Tym razem mam dla Was prawdziwą czekoladkę - nawilżający balsam do ciała firmy Palmer's, którego unikalna formuła powstała na bazie masła kakaowego wzbogaconego witaminą E. Jak możecie się domyślić zapach balsamu jest czekoladowy - po prostu pachnie jak prawdziwa, dobra czekolada ;)
Kosmetyk zamknięty jest w poręcznym 250 ml opakowaniu wykonanym z białego plastiku. Opakowanie posiada wygodne zamknięcie i odpowiedniej wielkości otwór, z którego łatwo wydostaniemy pożądaną ilość balsamu.
Konsystencja balsamu jest dość zbita, treściwa i ma kremowy kolor.
Mimo gęstej konsystencji, balsam łatwo rozsmarowuje się na skórze i szybko się w nią wchłania. Nie pozostawia nieprzyjemnej, lepkiej warstwy.
Po nasmarowaniu i wchłonięciu balsamu skóra jest wyraźnie nawilżona i odpowiednio natłuszczona. Suche partie, takie jak łokcie czy kolana są odżywione i ukojone. Ciało jest jedwabiście gładkie i elastyczne w dotyku. Kakaowy aromat na długo otula skórę - gdy użyję balsamu wieczorem przed pójściem spać, rano nadal go wyczuwam :) Nie jest to jednak nachalny, duszący zapach, a kusząca nuta słodkiej czekolady. Ja jestem nim zachwycona i myślę, że u Was również się sprawdzi :)
Koszt balsamu wynosi ok 20 zł (ja za mój zapłaciłam 23,49 w drogerii Super Pharm).

19 komentarzy:

  1. Łał niedrogi i widzę, że cudowny:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie cena trochę za wysoka.Obecnie mam swojego ulubieńca i jego cały zapas niedługo też o nim napisze na blogu :)
    Może jak ten balsam będzie w promocji to go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musi obłędnie pachnieć :))
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  4. znam te kosmetyki z czasow ciazy
    I naprawde milo wspominam
    sa warte cenym I wydajne x

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny, ale może być zbyt tłusty dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey you´ve a great blog!
    Please check out mine.
    And if you want we can follow each other here,
    on bloglovin and via GFC?
    Let me know!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Też masz aktualnie balsam, ale kakaowy z AA, Podobno czekoladowe i kakaowe balsamy są świetne, aby zapobieć rozstępom

    OdpowiedzUsuń
  8. czytałam już o nim dobre opinie.. ma świetną konsystencję, myślę że bym się z nim polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusi bardzo ale ja lubię takie zapachy na zimę/jesień -wiosną i latem sięgam po owocowe:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś balsam z tej firmy, tylko nie pamiętam, którą z wersji, bo są dwie.
    To fakt, że bardzo fajnie nawilżał, ale pamiętam, że zapach przy dłuższym stosowaniu stał się 'nachalny' :P

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa jestem jak pachnie,bo uwielbiam balsamy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę wypróbować:)

    Zapraszam Cię na konkurs, można wygrać koszulkę CELINE PARIS
    http://letmelook.blogspot.com/2013/05/wygraj-koszulke-celine-paris.html

    OdpowiedzUsuń
  13. mm uwielbiam balsamy o takich zapachach:)

    OdpowiedzUsuń