Translate

czwartek, 30 maja 2013

OOTD - news!

Hej!
Wreszcie po paru deszczowych dniach pojawiło się słońce i można wyjść na dwór. Korzystając z wolnego dnia i pięknej pogody postanowiłam dzisiaj zrobić dla Was kilka zdjęć i przy okazji pokazać Wam parę nowości w mojej szafie ;) 

Wczoraj byłam z mamą na zakupach i kupiłam sobie nową torebkę w Mohito. W oko wpadły mi również okulary przeciwsłoneczne Guess, które mama postanowiła mi kupić z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka ;d 
W dzisiejszym outficie swój debiut mają więc nowe okulary i torebka, chociaż w sumie żadna z rzeczy jaką mam dziś na sobie nie była jeszcze pokazywana na blogu.


/ bluzka/blouse - River Island, legginsy/leggings - River Island, buty/shoes - Aldo, torebka/bag - Mohito, okulary/sunglasses - Guess /

Torebka kosztowała 69,99 zł, jednak ja zapłaciłam za nią 30% mniej, ponieważ skorzystałam z kuponu rabatowego z Facebook'a ;)
 Poniżej załączam jeszcze zdjęcie okularów - w etui oraz na mnie ;d


Jak Wam się podobają moje nowe nabytki? Ja jestem bardzo zadowolona zarówno z torebki jak i wspaniałego prezentu od rodziców :)

Udanego długiego weekendu ;*
(mam nadzieję, że piątek również macie wolny :))

40 komentarzy:

  1. Zarówno torebka jak i okulary są świetne! ;)U mnie też w końcu pogoda się poprawiła, ciekawe na jak długo...

    OdpowiedzUsuń
  2. masz śliczny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne okulary i ładna torebka :)
    Ale z Ciebie chudzinka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta torebeczka!
    Uroczo jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie rownież życzymy miłego weekendu i dziękujemy.
    Jesteś piękna!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cały outfit bardzo mi się podoba, lubię taki styl:) Ale najbardziej podobają mi się Twoje okulary, super są! Sama szukam podobnych, właśnie marki typu Guess chodzą mi po głowie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia :) Torebka super.
    Zapraszam: http://thisisacookiemonster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham Mohito <3 Fajny outfit:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosty zestaw, a jaj efektownie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezent od rodziny ewidentnie trafiony! Świetnie się prezentujesz w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta toreba jest śliczna i nawet nie droga *.*
    Cała stylizacja mi się bardzo podoba , ale jednak torebka jest naj !
    obserwujemy?
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie sie takie torebki nie widzą, chyba tylko dlatego ze widuje je dosc czesto :/ ale wazne ze Tobie sie podoba :)
    Okularki bardzo fajne a co rowniez wazne, pasuja Tobie. Ja nie moge nigdy nic dobrac, w kazdych wygladam zle, powaznie. Dlatego nie noszę p/slonecznych.
    Zainteresowal mnie Twoj kolor na ustach, zdradz co to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomadka Astor Rouge Couture kolor 200 Cherry Silk :)

      Usuń
  13. Super stylizacja ale okulary najlepsze ^^ A u mnie leje cały czas i zimno:((

    OdpowiedzUsuń
  14. torebka jest ślicznaa! :)) śliczna stylizacja, legginsy uwielbiam <3!

    OdpowiedzUsuń
  15. Amazing look and lovely bag!!!
    World you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  16. super torebka :) dobrze, że jest fb i czasami są zniżki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Cute mix darling :)


    Kiss ♥
    BecomingTrendy | Follow me on FB & Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  18. I'm following you on GFC darling!!!!
    Now is your turn...
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  19. These sunglasses are pefect for you!
    Come back soon to visit me on Cosa Mi Metto???
    Enter Colorswitch cases giveaway!

    OdpowiedzUsuń
  20. Okulary są boskie! Masz naprawdę wspaniałych rodziców. ;)
    A torebek, nigdy za wiele.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudnie wyglądasz, a leggisny są boskie ;)

    Zapraszam na moje aukcje, pilnie potrzebuje uzbierać trochę pieniążków i jestem zmuszona sprzedać co nie co, może coś się Tobie spodoba - wszystkie aukcje od 1 zł.

    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=9086526

    OdpowiedzUsuń
  22. legginsy sa swietne ale torebk naj w tym zestawieniu

    OdpowiedzUsuń
  23. okulary ♥ ! Są świetne .

    OdpowiedzUsuń
  24. Musze sobie własnie kupić jakieś okularki ;)

    OdpowiedzUsuń