Translate

sobota, 4 maja 2013

OOTD - new wedges! ;)

Hej!
Tak jak obiecałam, wrzucam dzisiaj kilka zdjęć stylizacji z wykorzystaniem moich nowych koturnów, aby pokazać Wam jak buty prezentują się na nogach ;)
Zdjęcia były robione przed chwilą przez mojego osobistego fotografa - mojego tatę ;d

Buty, mimo dość wysokiej 11 centymetrowej koturny są bardzo wygodne. Nawet obeszło się bez odcisków i otarć, co dla mnie jest rzadkością przy nowych butach.

(Przepraszam, że ciągle Was męczę tą samą torebką, ale bardzo ją lubię .. ;d)




/ kurtka/jacket - River Island, spodnie/pants - Zara, bluzka/blouse - Chamakh, torebka/bag - Zara, buty/shoes - Stradivarius, okulary/sunglasses - H&M /

Po kilku pochmurnych dniach znów wróciła do nas wiosna! Mam nadzieję, że teraz już zostanie z nami na dobre :) Czy u Was też dzisiaj tak ładnie świeci słońce? ;)

31 komentarzy:

  1. ootd naprawde super
    ale buty bym ci wziela ;)
    u mnie dzis o serum do biusty z perfecty
    milej majowki x x x

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też dzisiaj ładniej :)
    Buty ślicznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty super wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie to zestawiłaś, ale to Twoje włosy rządzą najbardziej:D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny strój : ) i piękne te buty

    OdpowiedzUsuń
  6. prześlicznie Agatuś a buty są boskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko super :) buty cudowne ale nie spadaja podczas chodzenia? :) normalnie bez kitu mam takie wrazenie ze zlatuja z piety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie spadają podczas chodzenia :)
      ale wybrałam rozmiar 36, czyli mniejszy niż noszę przeważnie, bo 37 mi się wysuwały .. ;d

      Usuń
  8. ślicznie wyglądasz! ♥ ♥ ♥ ... miłego weekendu :-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny outfit ;) Cudowne buty <3


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz kochana! Buty mi się podobają strasznie!
    Słoneczko u mnie dziś też świeciło i tak cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. so so lovely

    New post on the blog:

    http://couturetrend.blogspot.it/2013/05/peplum-skirt.html

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny look ;)

    Zapraszam moja droga do mnie na konkurs ;) !

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio właśnie je widziałam, te buty są śliczne. Bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. torebka piękna więc nas nie męczysz :)
    Bardzo ładne te buciki!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy zestaw. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. buty są po prostu mega! piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chce Twoja torbe :O jest swietna :D

    OdpowiedzUsuń