Translate

niedziela, 19 maja 2013

Nudziak z odrobiną słońca ;)

Hej!
Ale upał! Dzisiaj prawie cały dzień spędziłam opalając się na słoneczku :)
Postanowiłam moim paznokciom nadać również jakiś słoneczny akcent i tak powstał manicure w odcieniu nude, jednak wcale nie nudny, bo ze słonecznym akcentem ;)



 A oto sprawcy całego malunku:
Lakier Revlon w nudziakowym kolorze o nazwie Classy oraz pomarańczowy brokat, który otrzymałam od firmy Allepaznokcie
Niestety zdjęcia tego nie oddają, ale brokat przepięknie mieni się w słońcu :)
Niby zwyczajny manicure, ale ja takie bardzo lubię. 
A Wam jak się podoba? ;)

13 komentarzy:

  1. O śliczne pazurki :) zapraszam do siebie, nowa notka już za parę minut :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo bardzo mi się podoba taki słoneczny akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł na pazurki : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam lakiery Revlonu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, uwielbiam kombinować z błyskotkami na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ten brokatowy akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja raczej zrobiłabym np 1 czy 2 paznokcie w tym brokacie :) Ale ogólnie mi się podoba, fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie tam myślę czy nie kupić sobie takiego brokatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten nude mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie,delikatnie pomalowane. :)

    OdpowiedzUsuń