Translate

środa, 8 maja 2013

L'Oreal Correcteur Mineral - korektor mineralny

Hej!
Nigdy nie używałam korektorów, jednak rzadko kto może cieszyć się idealną cerą pozbawioną wyprysków i przebarwień .. Postanowiłam więc i ja wypróbować ten kosmetyk, który podobno odpowiednio dobrany w kilka sekund rozprawia się z niedoskonałościami skóry dokładnie je maskując.
Zdecydowałam się na korektor mineralny: L'Oreal Correcteur Mineral, którego zadaniem jest ukrycie wszelkich niedoskonałości oraz zredukowanie oznak zmęczenia.
Kolor jaki wybrałam to nr 30 - beige.
Korektor znajduje się w praktycznym, małym opakowaniu wyposażonym w delikatny pędzelek wykonany z naturalnego włosia, dzięki któremu jego aplikacja jest bardzo wygodna.
Konsystencja kosmetyku jest bardzo delikatna, pudrowa.
Korektor idealnie stapia się z kolorem skóry i zapewnia bardzo dobre krycie. Niewątpliwą jego zaletą jest trwałość - długo utrzymuje się na swoim miejscu tuszując to, co chciałyśmy ukryć ;) 
Korektor oprócz krycia wyprysków i przebarwień doskonale radzi sobie także z sińcami i cieniami pod oczami, które dzięki niemu stają się niewidoczne.
Jest bardzo lekki, nie zatyka porów i nie powoduje uczuleń. Jest produktem bezzapachowym, bez konserwantów i zbędnej chemii, co sprawia, że jest idealny dla skóry wrażliwej i alergicznej.
Korektor nie odkłada się nieestetycznie w załamaniach skóry i nie podkreśla suchych skórek. 
Po całym dniu nadal znajduje się na swoim miejscu i przykrywa to, co ma być niewidoczne .. :)
Jest to mój pierwszy korektor i jak narazie nie zamierzam szukać innego. Wam również mogę go z czystym sumieniem polecić ;)
Jedynym jego minusem jest cena, która wynosi ok 50 zł .. Można go jednak kupić taniej na allegro ;)

16 komentarzy:

  1. Drogi, ale ten pędzelek może fajnie pomagać przy jego aplikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Allegro sprzedają te korektory przeterminowane, więc wolałabym już w sklepie go zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. poki co nie mialam zadnego doswiadczenia z kosmetykami mineralnymi :) pewnie kiedys sie to zmieni,ale narazie jestem nieufna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kosmetyk :) ja nie stosowałam nigdy żadnego korektoa , cena rzeczywiście nie powala ,ale cenie sobie tą firme :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam i bardzo lubie , naprawde :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam ale czas wypróbować!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam ale cena normalna jest powalająca a na allegro nie kupuję raczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie miałam, a ta cena skutecznie mnie odstrasza od jego kupna...

    OdpowiedzUsuń
  9. kosmetyki w takim opakowanku własnie sa bardzo drogie i mają małą objętośc. dobrze, ze chociaż się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiałam się właśnie na nim

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam kiedyś ,lecz u mnie nie zdał roli

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie sprawdzały się u nas kosmetyki tej marki, nie przepadamy w związku z tym za nią, ale fajnie, że Tobie odpowiada:);*

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy nie miałam ale ja wolę jednak płynne korektory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię mineralne kosmetyki Loreala. Tego Korektorka jeszcze nie miałam.
    Dodaję do obserwatorów

    OdpowiedzUsuń