Translate

poniedziałek, 13 maja 2013

Lakier termiczny - Allepaznokcie

Hej!
Jakiś czas temu nawiązałam ciekawą współpracę z firmą Allepaznokcie, która specjalizuje się (jak sama nazwa wskazuje) w produkcji rozmaitych lakierów i ozdób do paznokci. W bogatym asortymencie firmy możemy znaleźć między innymi lakiery termiczne, które pod wpływem zmiany temperatury zmieniają swój kolor! Nigdy nie miałam do czynienia z tego typu lakierami, dlatego też bardzo się cieszę, że mogę je wypróbować.

Dzisiaj chcę Wam pokazać jeden z dwóch lakierów, jakie otrzymałam.
Jest to lakier termiczny w kolorze ciemnoszarym.

Lakier znajduje się w niewielkiej buteleczce o pojemności 5 ml.
Muszę przyznać, że jak po raz pierwszy go ujrzałam, to kolor nie przypadł mi za bardzo do gustu. Po krótkim czasie zmieniłam jednak o nim zdanie .. ;)
Do uzyskania prawidłowego efektu, należy nałożyć na paznokcie 3 cienkie warstwy lakieru. Dodatkowo przed wykonaniem manicure zalecane jest użycie lakieru bazowego. (Ja na koniec pokryłam także paznokcie szybkoschnącym top coat'em).
Poniżej efekt mojego malowania:
Jak widzicie, kciuk już rozpoczął przemianę i zrobił się fioletowy, ponieważ akurat ten palec miałam nieco cieplejszy od reszty ;d

Poniżej znajdują się zdjęcia pokazujące, jak wraz ze wzrostem temperatury moich dłoni, zmienia się kolor lakieru na paznokciach:

Paznokcie wyglądają, jakbym zrobiła sobie manicure na wzór ombre, chociaż użyłam do ich pomalowania tylko jednego lakieru, którego kolor wyjściowy był szarobury.

Ciąg dalszy kolorowej przemiany ..


Po jakimś czasie, gdy moje dłonie stały się ciepłe, kolor paznokci zrobił się fioletowo-różowy! Niezłe, co? ;) Sama byłam zaskoczona, że taki niepozorny szaraczek, może przejść taką przemianę.
Ja jestem tym lakierem zachwycona. Mogę mu nawet wybaczyć niezbyt dobrą trwałość - po dwóch dniach niestety widać odpryski .. No ale w sumie nie wymagałam od niego niewiadomo jakiej jakości, ponieważ jego cena to tylko 5,5 zł. Myślę, że warto go wypróbować :) Ja na pewno sięgnę po inne kolory. Ciekawa jestem jak będą wyglądać po przemianach .. :)

31 komentarzy:

  1. fajny bajer
    musze poszukac takiego lakieu
    a co ;)
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakiery termiczne to na prawdę niezły bajer :)
    Miałam taki i wywoływał same okrzyki ,,ale jaja!'' :P

    OdpowiedzUsuń
  3. coraz bardziej się przekonuję do kupna takiego lakieru : )

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ale szał :) podoba mi się ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sprawa te lakiery termiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sama chciałabym go mieć zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny lakier, zastanawiałam się nad kupnem żeli termicznych, ale nie sądziłam, że to działa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi sie marzy fioletowo żółty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ten lakier jest faaaajny! Też go chcę :)
    Tylko u mniej pewnie cały czas byłby szarobury bo zawsze mam zimne ręce.

    OdpowiedzUsuń
  10. kolorek raczej nie mój, jednak bardzo podobają mi się lakiery termiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam termiczne 3 ale jakos nie przemawiaja do mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny bajer, ale jakoś do mnie nie przemawia;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam Cię na konkurs! Do wygrania okulary (oprawki + szkła korekcyjne/zerówki). Wystarczy wybrać model!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się efekt po przemianie ;) Fajny ten lakier i tani , może się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny bajer :D jak będę miała okazję to sobie kupię taki lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jeszcze nie widziałam takiego taniego lakieru termicznego, a w sumie chciałam wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  17. nie no genialnie to wyglada :D u sb nigdzie takich nie widzialam
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej. Zostałaś nominowana do Liebster blog :D
    Zapraszam do mnie i odpowiedzenie na pytania :D
    http://pasjaszarosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądają jak ombre bardzo mi się podobaja te lakiery termiczne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie to wygląda, gratulujemy pomysłowości, kreatywności.
    Buziaki;*:*

    OdpowiedzUsuń
  21. wow niesamowicie ciekawy lakier, najbardziej podoba mi się przejście, gdzie robi się takie ombre na paznokciach;)

    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wstyd się przyznać ale jeszcz nie miałam okazji uzywac lakierow termalnych... a bardzo mnie ciekawią, moje ulubione polaczenie kolorow to roz z zoltym... hmmm.... pomysle nad nimi ale ostatnio zrobiłam sobie zakaz kupowania lakierow bo chciałam powykanczac trochę starych i co? akurat wczoraj trafiłam na promocje OPI za pol ceny wiec nie mogłam nie kupic! i do tego jeszcze sliczny neonik z manhatanu trafil w moje rece, no bo również pol ceny, i revlon miętowy, no bo taki ladniutki byl... ehhh... brak mi stanowczości.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nawet nie wiedziałam, że istnieje coś takiego jak lakier termiczny. Koniecznie będę musiała się w takim razie w niego zaopatrzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny efekt :D uwielbiam takie "inne" lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. to dziwne... kupilam 2 lakiery termiczne z tego sklepu i żaden niestety nie zmienia koloru więc jestem zażenowana...

    OdpowiedzUsuń