Translate

środa, 15 maja 2013

Kamill Welness Shower - żel pod prysznic Mleczko Rabarbarowe

Hej!
Czy u Was też jest dzisiaj taka ładna pogoda? Przygotowałam dla Was na ten piękny, słoneczny dzień recenzję nowego żelu pod prysznic Kamill Wellness Shower o kuszącym zapachu mleczka rabarbarowego.
Przyznam szczerze, że jest to mój pierwszy kosmetyk tej firmy. Do jego kupna skusił mnie oczywiście jego zapach. Czy zakup okazał się strzałem w dziesiątkę, czy może kompletną porażką? Zaraz się przekonacie ;)

Żel znajduje się w czerwonej, plastikowej butelce o pojemności 250 ml. Butelka zakończona jest wygodnym zamknięciem na zatrzask. Posiada odpowiedniej wielkości otwór, przez który wydobędziemy pożądaną ilość kosmetyku.
Jedyny minus opakowania jest taki, że niestety nie widać przez nie ile kosmetyku nam jeszcze zostało ..
Już po otwarciu żelu do mojego nosa dotarł przepiękny, świeży zapach rabarbaru, kojarzący mi się z pysznym ciastem z rabarbarem mojej babci ;d
Żel ma kremową konsystencję w kolorze białym. Dobrze się pieni, dzięki czemu z łatwością rozprowadza się go po skórze. 
Po umyciu skóra jest dokładnie oczyszczona i przyjemnie gładka w dotyku. Dzięki pobudzającemu aromatowi rabarbaru, zwykły prysznic staje się przyjemną chwilą relaksu. Kuszący zapach rabarbaru otula naszą skórę słodkim aromatem i jest na niej dość długo wyczuwalny.
Jeśli chodzi o kwestię nawilżenia, to nie będę tego oceniać, ponieważ nie wymagam tego od żelu pod prysznic. Po każdym prysznicu czy kąpieli stosuję balsam lub masło, którego zadaniem jest zadbanie o odpowiedni poziom nawilżenia skóry. Żel pod prysznic ma po prostu dobrze oczyszczać skórę. Ten żel w pełni się z tego wywiązuje. Dodatkowo ma świetną konsystencję, orzeźwiający zapach - idealny na lato. Do niewątpliwych zalet muszę też zaliczyć jego cenę, która wynosi jakieś 5 zł. Gorąco Wam go polecam! Jak tylko mi się skończy, na pewno wypróbuję kolejny żel z tej nowej serii o zapachu mleczka cytrynowego - podobno pachnie jak lody cytrynowe :)

24 komentarze:

  1. O zapach musi być piękny, lubię rabarbar i pewnie się skusze na ten żel!:)Tym bardziej za 5 zł:)

    Niestety u mnie jest jeszcze pochmurno mam nadzieję, że jutro będzie ładnie!:)

    Pozdrawiam!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie bym go wypróbowywała za tak cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam z tej firmy czekolada i kokos, pachnie obłędnie.
    Z przyjemnością przetestowałabym też rabarbarowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam różany ale rabarbarem mnie skusiłaś ;) muszę zakupić ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena bardzo przyjazna i przyjemna. Nie znamy niczgeo z tej marki, ale chyba się zdecydujemy:);)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem przyjazny żel. Muszę go kiedyś wypróbować, ciekawa jestem jego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o, mi Kamil zawsze kojarzył się tylko z kremem do rąk :)
    i jaki fajny zapach

    OdpowiedzUsuń
  8. akurat wcinam ciastko z rabarbarem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. zainteresowałaś mnie, wypróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mialam,ale ciekawa jestem zapachu x x

    OdpowiedzUsuń
  11. ten zapach mnie ciekawi musze u siebie w drogeriach poszukac tego żelu:D

    OdpowiedzUsuń
  12. no proszę! ja nie przepadam za kosmetykami z tej firmy.. są mało wydajne i sztuczne ;cc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nigdy za nimi nie przepadałam .. to jest mój pierwszy kosmetyk tej firmy i sprawdził się całkiem nieźle :)

      Usuń
  13. nabrałam ochoty na ciasto z rabarbarem :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie mialam produktów Kamil, ale ostatnio przyznam szczerze, że pomyślałam o czymś z ich produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. pogoda piękna od rana :)
    ciekawi mnie zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  16. kilka razy miałam żele pod prysznic kamill, ale nigdy w tym konkretnym zapachu;)

    OdpowiedzUsuń
  17. We don't have it here in Italy, but it sounds great!
    Come back soon to visit me on Cosa Mi Metto???
    Win 70 € to spend at Asos!!

    OdpowiedzUsuń
  18. 5 zł! łał! No to też będę musiała wypróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Cena przystępna, chyba będę musiała kupić. Uwielbiam kiedy żele pod prysznic pachną owocami ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. z tej firmy używam kremów do rąk, ale ten żel będę musiała wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń