Translate

środa, 29 maja 2013

Jedwabne serum do mycia włosów BingoSpa

Hej!
Dziś przychodzę do Was z recenzją produktu BingoSpa, który otrzymałam w ramach 4 edycji współpracy z blogami tej marki. Tym razem po raz pierwszy miałam okazję przetestować kosmetyk przeznaczony do pielęgnacji włosów, byłam więc bardzo ciekawa, czy sprawdzi się u mnie równie dobrze jak wcześniej sprawdzone produkty do pielęgnacji ciała. Jeśli również jesteście ciekawe, zapraszam do recenzji jedwabnego serum do mycia włosów :)
Kosmetyk umieszczony jest w małej, smukłej buteleczce wykonanej z przezroczystego plastiku. Pojemność butelki to 150 ml.
Butelka zakończona jest dość dużym otworem, więc musimy uważać, żeby nie wylało nam się z niej zbyt dużo produktu. 
Konsystencja serum jest dość gęsta, kremowa. Ma jasnoróżowy kolor i subtelny mydlany zapach, kojarzący mi się ze świeżością i czystością.
Serum jest bardzo wydajne - wystarczy naprawdę niewielka ilość produktu, aby dokładnie umyć włosy i oczyścić skórę głowy. Serum nie obciąża włosów i nie powoduje ich szybszego przetłuszczania się. Po umyciu i wysuszeniu włosy są gładkie i przyjemnie miękkie w dotyku oraz pięknie błyszczą. Są również delikatnie uniesione u nasady, dzięki czemu fryzura wygląda świeżo i lekko. 
Niestety serum trochę plącze włosy w trakcie mycia, jednak dla mnie nie stanowi to problemu, bo po każdym myciu włosów nakładam na nie odżywkę lub maskę, która świetnie ujarzmia splątane kosmyki.
Jestem z niego bardzo zadowolona i z chęcią wypróbuję również inne produkty do włosów marki BingoSpa. Wam również je serdecznie polecam, zwłaszcza że ma całkiem przyjemną cenę: 9 zł ;)

18 komentarzy:

  1. Twoja recenzja bardzo mnie zachęca do kupna tego produktu. Ważne, że nie obciąża włosów! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Te mam go i jest u mnie na wykonczeniu ale ja nie jestem y niego do ko}ca zyadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja jeszcze od nich nic nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się z nim średnio polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabyś podać jego skład? Jestem ciekawa tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, już podaję:
      Aqua, Sodium, Laureth-2 Sulfate, Lauramidopropyl Betaine, Soluble Collagen, Styrene/Acrylates Copolymer, Cocamide DEA, Propylene Glycol, Sodium Chloride, Dydrolyzed Silk, Parfum, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Hexyl Cinnamic Aldehyde, Citric Acid

      Usuń
  6. Ostatnio składałam zamówienie na BingoSpa, ale skupiłam się głównie na soli do kąpieli oraz maseczkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo bym chciała to serum ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie uzywalam kosmetykow z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. hi my dear!

    would you want to follow each other?

    and i wanted to invite you to participate in my new giveaway!
    you can win a steve madden bag in neon green:
    strangeness-and-charms.com/2013/05/giveaway-stylefruits.html

    also check out my blogpresentation campaign:
    strangeness-and-charms.com/2013/05/the-best-of-blogs-june.html

    x
    dahi ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo cenimy tę markę Agatko:)
    Teraz testujemy trzy produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie omienely zgłoszenia do testów :(

    OdpowiedzUsuń
  12. following you now too via GFC :)

    x
    dahi

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne to serum, wypróbowałabym .. i tanie;))

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja również lubię to serum :)

    OdpowiedzUsuń