Translate

wtorek, 21 maja 2013

eFoxCity.com

Hej!
Dzisiaj napiszę Wam parę słów o mojej najnowszej współpracy, jaką nawiązałam ostatnio ze sklepem internetowym eFoxCity.com. Nie wiem, czy słyszałyście już kiedyś o tym sklepie, ale jeśli nie to warto przyjrzeć się bliżej jego ofercie. Asortyment jest naprawdę bogaty i znajdziemy w nim same modne ubrania oraz dodatki. Fasony ubrań są bardzo różnorodne, więc każdy wśród nich z pewnością znajdzie coś odpowiedniego dla siebie.

Mnie urzekły wyjątkowe sukienki na specjalne okazje:

Sukienki są różnych długości i zaprojektowane w różnych stylach. Każda z nich jest oryginalna i niepowtarzalna. Znajdziemy wśród nich między innymi okazałe suknie balowe oraz sukienki koktajlowe i wieczorowe idealne na ważniejsze wyjścia czy spotkania.

Moją uwagę przyciągnęły też ubrania codzienne:
Idealne do noszenia na co dzień, jednak nie są to na pewno zwyczajne rzeczy. Zgodnie z najnowszymi trendami dominują neonowe kolory, motyw biało-czarnych pasów oraz nadal modny wzór kwiatowy.

Do gustu przypadła mi również biżuteria, która każdej stylizacji nada prawdziwego charakteru. 

Do wyboru mamy szeroką gamę dodatków zaczynając od bransoletek z kolcami, naszyjników z łańcuchami, kończąc na delikatnych posrebrzanych kolczykach z cyrkoniami. Każda sroczka znajdzie coś dla siebie ;)

Zapraszam do zapoznania się z ofertą sklepu. Do zakupów niewątpliwie zachęcają bardzo przystępne ceny produktów :)

14 komentarzy:

  1. Sukienek nie lubię, ale widzę, że T-shirty i biżuteria super;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienki wieczorowe mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie i takie niebanalne, super!!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję:)mi też zaproponowali współpracę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te sukienki, mam nadzieję, że będziesz zadowolona z tej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładną mają biżuterię. Udanej współpracy życzę ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne ubrania i dodatki...co dostąłas od nich w ramach wspolpracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. narazie jeszcze nic - czekam na naszyjnik .. :)
      jak tylko dojdzie, na pewno go pokażę :)

      Usuń
  8. Ubrania codzienne z tej strony bardzo mi się podobają, lubię taki styl :) Jak kiedyś będę miała okazję to z chęcią zapoznam się z asortymentem tego sklepu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. biżuterię mają piękną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja słyszałam bo akurat z nimi współpracuje :)

    OdpowiedzUsuń