Translate

piątek, 24 maja 2013

Efektima claryfing mask - glinkowa maseczka oczyszczająca

Hej!
Jakiś czas temu dostałam od firmy Efektima dwie maseczki do przetestowania i dzisiaj przyszedł czas na podsumowanie pierwszej z nich. Bardzo lubię maseczki na bazie glinki, więc jako pierwszą postanowiłam wypróbować glinkową maseczkę oczyszczającą.

Maseczka zamknięta jest w pojedynczej saszetce o pojemności 7 ml.
Konsystencja maseczki jest dość gęsta, dzięki czemu z łatwością się ją nakłada - nie spływa z palców, ani z twarzy. Ma jasny kolor, o delikatnym zielonkawym zabarwieniu. Posiada świeży, lekko cytrusowy zapach.
Czas trzymania maseczki na twarzy wynosi mniej więcej 20 minut. W tym czasie maseczka całkowicie zasycha na twarzy, tworząc skorupkę i zmienia kolor z zielonego na biały.

Po zmyciu maseczki buzia jest dokładnie oczyszczona i wyraźnie odżywiona. Skóra jest jedwabiście gładka i przyjemnie miękka w dotyku. Pory są domknięte, podrażnienia zostały złagodzone i ukojone. Drobne niedoskonałości skóry stały się 'wyciszone', przez co nie rzucają się w oczy. Skóra jest matowa i nie świeci się. Poprawiło się też jej napięcie. Nie ma jednak niemiłego uczucia ściągnięcia. Buzia wygląda promiennie i świeżo.
Na pewno jeszcze nie raz sięgnę po tą maseczkę, zwłaszcza, że jej cena to tylko nieco ponad 2 zł.

16 komentarzy:

  1. tej maseczki jeszcze nie testowałam:) ale z tego co piszesz powinna mi przypasować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałąm nic od efektimy a wiele z dziewczyn jak widze uzywa tych maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam tej maseczki i chyba nie jest dla mojej cery z tego co przeczytałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam jej, ale recenzja bardzo kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. maseczki oczyszczajace to to co lubie najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna za tą cenę warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. musze koniecznie zakupić ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. o, jaka niedroga :)
    lubię maseczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko świetnie, że się spisała.
    Też ją mamy i będziemy właśnie tetsować w weekend:)
    Oby u nas sprawdziła się rwnie dobrze!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie bym ją spróbowała, ale nie widziałam jej jeszcze nigdzie

    OdpowiedzUsuń
  11. cena zachęca do wypróbowania ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. stosuję ją regularnie, jest naprawdę świetna, choć nie lubię jej konsystencji.

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie takie rzeczy kocham najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się konsystencja! Uwielbiam takie gęste produkty ;)

    OdpowiedzUsuń