Translate

poniedziałek, 20 maja 2013

BingoSpa po raz trzeci + nowa współpraca - Efektima

Hej!
Właśnie odwiedził mnie listonosz i przyniósł mi paczuszkę z kosmetykami od firmy BingoSpa. Zakwalifikowałam się do 4 edycji programu współpracy z blogami tej marki i po raz trzeci otrzymałam do przetestowania kilka kosmetyków. Bardzo się cieszę, bo jak do tej pory żaden z produktów firmy BingoSpa mnie nie zawiódł.
A oto co tym razem będę testować:
Maska do twarzy z kompleksem algowym, maska błotna do twarzy i ciała Redual +, jedwabne serum do mycia włosów oraz 2 próbki kremu delikatnie złuszczającego.
Kosmetyki mogłam sobie sama wybrać, jednak w związku z brakiem w magazynie niektórych produktów firma pozwoliła sobie zrobić małą podmianę i wysłała podobny produkt, do tego który ja wybrałam z listy. U mnie podmienionym produktem jest jedwabne serum do mycia włosów. Zamiast niego mój wybór padł na czekoladowo-brzoskwiniowe serum pod prysznic i do mycia włosów. Mam nadzieję, że będę z niego zadowolona. Zapach serum już przypadł mi do gustu ;) W ramach przeprosin do kosmetyków dołączone zostały dodatkowo dwie saszetki kremu złuszczającego do wypróbowania.

Kolejna przesyłka, która przyszła do mnie kilka dni temu to dwie maseczki do twarzy od firmy Efektima, z którą ostatnio nawiązałam współpracę. 
Jedna z maseczek ma właściwości oczyszczające, a druga nawilżające. O obu z nich czytałam wcześniej wiele pozytywnych opinii, więc mam nadzieję, że u mnie również się sprawdzą :)

Miałyście jakiś z powyższych produktów?
Jeśli nie, to jakiego z nich najbardziej jesteście ciekawe? :)

9 komentarzy:

  1. gratuluję współprac :)
    maseczki są bardzo dobre u mnie sie sprawdzają
    a na bingo również czekam na przesyłkę od nich

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tym razem zrezygnowałam z współpracy z BingoSpa, może zdecyduję się przy kolejnej edycji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę przyjemnych testów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkty z Bingo zawsze mnie kusiły. Będę oczywiście ciekała na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję Agatuś ♥ oby się wszystko dobrze sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, bardzo fajne współprace :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne Twoje przesyłki:) Gratuluję:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję kolejnej współpracy blogowej z BingoSpa.
    Testuj i daj znać jak się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń