Translate

piątek, 12 kwietnia 2013

Stara Mydlarnia - energetyzujący olejek arganowy do twarzy z witaminą C

Hej!
Ostatnio zauważyłam, że do pielęgnacji skóry twarzy świetnie sprawdzają się wszelkiego rodzaju olejki, które doskonale nawilżają i odżywiają skórę. Moim najnowszym nabytkiem w tej kategorii jest energetyzujący olejek arganowy do twarzy z witaminą C, który kupiłam w Starej Mydlarni.

Olejek zamknięty jest w 30 ml buteleczce, wykonanej z ciemnego szkła. Jego cena wynosi ok 30 zł.
W buteleczce zamknięty jest prawdziwy złoty eliksir o kuszącym lekko cytrynowym zapachu - witamina C, E oraz olej arganowy, które połączone w jedną miksturę skutecznie chronią skórę przed wolnymi rodnikami zapobiegając jej starzeniu.

Dzięki wygodnemu aplikatorowi nakładanie olejku jest banalnie proste i odbywa się bez zbędnego rozlewania kosmetyku.
Aplikuję go każdego dnia wieczorem, po wcześniejszym dokładnym oczyszczeniu skóry. Konsystencja olejku jest dość tłusta, ale dzięki delikatnej formule bardzo szybko wchłania się w skórę. Przy codziennym stosowaniu zauważyłam już pierwsze zadowalające mnie efekty. Po pierwsze skóra jest wyraźnie nawilżona - nie łuszczy się i nie pojawiają się suche skórki. Buzia jest przyjemnie miękka i gładka w dotyku. Nie pojawiają się na niej żadne niedoskonałości. Ujednolicił się jej koloryt, a drobne przebarwienia stały się niewidoczne. Buzia wygląda na zdrową i wypoczętą. 
Dodatkowo na odwrocie buteleczki możemy przeczytać, że jedną z właściwości olejku jest pobudzanie komórek do produkcji kolagenu, a jego regularne stosowanie prowadzi do całkowitego zniwelowania płytkich zmarszczek! Chyba każda z nas marzy o aksamitnie gładkiej twarzy i nie chce dopuścić do pojawienia się na niej szpecących zmarszczek. Jak dla mnie ten kosmetyk zawiera wszystkie właściwości, jakich wymagam od produktu do pielęgnacji twarzy. Z pewnością pozostanie ze mną na dłużej :)

22 komentarze:

  1. Nie słyszałam nigdy o tym "czymś" ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam jedną płytką zmarszczkę, którą bym chciała zniwelować ;/;/ przydałby mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny fajny. Przydałby mi się na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ze starej mydlarni mialam tylko okazje wyprobowac peeling malinowy,byl rewelacyjny
    ale takie serum tez by sie przydalo!
    milego wieczoru,weekendu
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie słyszałam nigdy o tym olejku. *_* Brzmi ciekawie, nie powiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem udany produkt :)
    Ja mam zwykły olejek arganowy i również jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam trochę suchych skórek, więc przydałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki fajny:) przydałby mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja muszę sobie sprawić jakiś olejek do twarzy, bo moja cera jest ostatnio bardzo przesuszona i kremy sobie z nią nie radzą :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za recenzję! Byłam ciekawa produktów Starej Mydlarni, poza tym od dłuższego czasu planuję zakup olejku arganowego. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie stosowałam tego typu olejków, może czas zacząć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa recenzja ;)
    ___
    Obserwujemy?
    http://trzy-wariatki-xd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie uzywałam olejków do twarzy ,ale zaciekawiłas mnie tym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny produkt. Super, że przebarwienia stają się niewidoczne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ze Starej Mydlarni nie mieliśmy niczego, nawet nie wiedzieliśmy, że takie cuda mają;):))

    Zapraszamy na konkurs!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również nigdy nie używałam olejków, wg mnie są zbyt tłuste by nadawały się buzi. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. wow! super! uwielbiam olejki w takich buteleczkach, no i oczywiście informacja 'EKO' jest dla mnie najważniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kupiłam ostatnio olejek arganowy w aptece z myślą o doprowadzeniu do uzywalnosci moje suche dłonie. Ale też wyczytałam o tych właściwościach przeciwzmarszczkowych i chyba też zacznę używać na buzię;) ciekawa jestem czy zmniejszylby zmarszczki mimiczne na czole; D

    OdpowiedzUsuń
  19. ja mam zwykły czysty olejek arganowy i też bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak go rozprowadzać na twarzy? Smarować tą pipetą czy nakładać na palce i palcami?

    OdpowiedzUsuń
  21. ja go nakładam przy pomocy tej pipety i później wmasowuję palcami ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ten olejek jest rewelacyjny,wczesniej mialam olej arganowy z pomarańczą i tez byl swietny,polecam:)

    OdpowiedzUsuń