Translate

poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Pierwsze urodziny bloga! :)

Hej!
Dokładnie rok temu rozpoczęła się moja przygoda z blogowaniem i pojawił się na nim pierwszy wpis, a więc mój blog obchodzi dzisiaj swoje pierwsze urodziny :) 
Z tej okazji pragnę Wam wszystkim serdecznie podziękować za ten cały rok :*
Za poświęcony czas na odwiedzanie mojego bloga, czytanie i komentowanie postów. Bez Was moje pisanie nie miałoby najmniejszego sensu. Dziękuję, że jesteście i mam nadzieję, że nadal ze mną będziecie. 
Prowadzenie bloga bardzo mnie wciągnęło i pisanie nowych postów sprawia mi wiele radości. Z przyjemnością czytam też Wasze wszystkie komentarze :) 
Poznałam tu wiele wspaniałych osób, odkryłam pełno sprawdzonych kosmetyków oraz obejrzałam mnóstwo Waszych inspirujących stylizacji.
Dziękuję ;*


Rocznica bloga to świetna okazja na .. kolejne rozdanie na blogu! Przygotowałam więc dla Was małą niespodziankę, o której więcej napiszę w jutrzejszym poście, na którego już dzisiaj wszystkich serdecznie zapraszam :)

13 komentarzy:

  1. Życzę wielu wielu takich rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo kochana jeden z mych ulubionych blogów na urodzinki :)

    więc

    1. Dalszych cudownych notatek
    2. Kolejnych wspaniałych latek z nami ♥
    3 Ciągle nowych pomysłów na tak śliczne stylizacja jak do tej pory :)
    4. Wszystkiego co najwspanialsze dla właścicielki ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. zycze kolejnych lat w blogowaniu x x x

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie normalne urodziny, a u Ciebie urodziny bloga :D. Super!

    Jak najwięcej pomysłów na posty!

    OdpowiedzUsuń
  5. może nie każdy wpis komentuje, ale czytam Cię zawsze :* bo bardzo lubię czytać Twojego bloga ;] nie zmieniaj się i wszystkiego dobrego :) buźki

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego, oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje ! :) i życze dalszych sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Samych sukcesów i oby tak dalej :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i życzę kolejych owocnych lat w blogosferze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stooo lat stooo lat :D
    Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję:D mój blog w maju będzie obchodził już 2.urodziny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wytrwałości i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń