Translate

czwartek, 25 kwietnia 2013

OOTD - burgundy&black

Hej!
Zaraz wychodzę do pracy, będę w domu dopiero ok 20, więc już teraz dodam na szybko wczorajszą stylizację :)

Wczoraj swój debiut miały moje nowe sandałki ze Stradivariusa, które Wam ostatnio pokazywałam. Mimo 12-centymetrowych obcasów, okazały się być bardzo wygodne. Niestety trochę mnie obtarły, ale większość nowych butów to robi, więc mogę im to wybaczyć ;) Obcas jest dość gruby i stabilny, dzięki czemu buty nadają się do chodzenia na co dzień.

Z racji pięknej pogody ubrałam cienką, koronkową bluzkę oraz burgundowe spodnie. Nie mogło zabraknąć mojej ulubionej torebki z Zary, którą ostatnio ciągle noszę. No i oczywiście okulary słoneczne, bo pięknie świeci słońce! :)




/ kurtka/jacket - River Island, spodnie/pants - Bershka, bluzka/blouse - Vero Moda, torebka/bag - Zara, buty/shoes - Stradivarius, okulary/sunglasses - H&M /

31 komentarzy:

  1. Musze sobie kupic spodnie w tym kolorze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak słonecznie! U mnie te słonko się gdzieś schowało.
    Świetnie wyglądasz! Mówiłam Ci już, że Twoja kurtka bardzo mi się podoba? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja podoba mi się.
    Zapraszam na konkurs u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ta stylizacja, zwłaszcza sandałki i bluzeczka. Co do butów to również każda nowa para zawsze musi pozostawić obtarcie, odcisk :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty zawsze wyglądasz uroczo!
    Podoba mi się każda Twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety u mnie jeszcze za chłodno na taki look pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czesc:) Fajne masz godziny pracy, ja jak ide na popołudnie to wracam do domu przed 24:( Super długie masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem nianią, więc godziny pracy mam bardzo różne :)
      wszystko zależy od tego, w jakich godzinach pracują w danym dniu rodzice dziecka, którym się opiekuję ;)

      Usuń
  8. no cudnie...i te włoski..... coś pięknego

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna Agatka :) cudnie i cudowne włoski ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko do siebie idealnie pasuje:)) i te włosy śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely shoots, I like them a lot!
    Come back soon to visit me on Cosa Mi Metto???
    Enter Cichic giveaway!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Agatka Ty to masz wyczucie i świetny gust:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny outfit :) Bardzo podobają mi się twoje buty :) Cudne <3



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na new :*

    OdpowiedzUsuń
  14. ale świetnie wyglądasz! ♥

    zapraszam do mnie jeśli masz ochotę :) http://pozytywnieenaszkicowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie! uwielbiam takie połączenie

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny outfit :) zapraszam na letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. genialnie wyglglądasz w koronkach:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Elegancko , wszystko do siebie pasuje ;D
    Sama bym sie tak ubrała bez wahania ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny zestaw:) torebka jest fajniutka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. udana rockowa stylizacja :) masz śliczne włosy kobietko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz!;-)))

    OdpowiedzUsuń