Translate

niedziela, 14 kwietnia 2013

Ombre sweater

Hej!
Na dworze jest pięknie! Wreszcie mamy wiosnę :)

Dzisiaj mam dla Was kilka zdjęć z wczoraj. Swój debiut miał mój nowy różowy sweterek ombre, który mam z wizażowej wymianki ;d
Już od jakiegoś czasu polowałam na sweterek ombre, aż wreszcie trafiłam na ten. Od razu przypadł mi do gustu, zwłaszcza, że lubię różowy kolor. Według mnie jest idealny na wiosnę.




/ kurtka/jacket - River Island, sweter/sweater - Ann Llewellyn, legginsy/leggings - Zara, botki/boots - Zara, torebka/bag - Zara /

Jak Wam się podoba? :)

31 komentarzy:

  1. śliczny masz ten sweterek i uważam że bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestaw, bardzo dobrze Ci w czerwonym. Fajna torebka! :)
    zapraszam do mnie http://www.sensationinwardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jesteś seksowna!! Cudownie wyglądasz!!!

    Dziękujemy za baner, czekamy na zgłoszenie od Ciebie!!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zawsze śliczna !Fajnie prowadzisz bloga ;3
    Zapraszam do komentowania nowego posta :)~Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  5. Dotarła wiadomośc konkursowa, serdecznie dziękujemy i pozdrawiamy;*:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, ciekawy ten sweterek

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam bardzo podobny, ale kupione w New Yorkerze, niestety po pierwszym recznym praniu zrobil sie brzydki :/

    P.S. wstawiłam w końcu post - jak zrobić kokardkę krok po kroku, zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. so so gorgeos

    Baci baci

    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz :D

    Masz bardzo uroczy sweterek, z chęcią sama bym taki przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny ten sweter - całość śliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się torba i sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podobają mi się te Twoje buty, już w innych Twoich stylizacjach wpadły mi w oko, szukam właśnie takich i nie mogę znaleźć - zazdroszczę posiadania takiej fajnej pary:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam je w zeszłym roku w Zarze, ale nadal są dostępne :)

      Usuń
  13. bardzo się podoba:) niesamowite oczy

    OdpowiedzUsuń
  14. torebka super
    cala stylizacja zreszta fajna,jak zawsze u ciebie
    u mnie dzis TAG kocham wiosne
    jesli tylko masz ochote,zapraszam do zabawy
    milego dnia! x x x

    OdpowiedzUsuń
  15. ten sweterek jest genialny:) zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  16. Legginsy są świetne!
    Mam treginsy z Zary i prawie 2 lata już je noszę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie Agatko! Widzę, że torebka Ci służy:) Ech te Twoje długie włosy...

    OdpowiedzUsuń
  18. Warto polować na taki fajny sweterek ;-)
    Obserwuję i liczę na rewanż
    http://kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym miec takie włosy jak Ty masz! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Dołączam do tych, którym najbardziej podobają się Twoje włosy! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sweterek uroczy, cała stylizacja też;)

    P.S-Co ty robisz że masz takie szczupłe nogi! ! Oddaj je;)

    OdpowiedzUsuń
  22. oddawaj tą piękną torbę! :P

    OdpowiedzUsuń