Translate

niedziela, 21 kwietnia 2013

Olej rycynowy - naturalny sposób na mocne i długie rzęsy

Hej!
Dokładnie miesiąc temu, w pierwszy dzień wiosny, rozpoczęłam kurację z olejkiem rycynowym na rzęsy. W sumie nie mam z nimi żadnego problemu - nie wypadają, są dość długie .. ale wizja jeszcze dłuższych i ciemniejszych rzęs wydała mi się bardzo kusząca, więc postanowiłam go wypróbować ;)
Mój olejek jest firmy Phyto Pharm i kosztował (o ile dobrze pamiętam) 5 zł z groszami.
W kartonowym pudełku znajduje się buteleczka wykonana z ciemnego szkła o pojemności 30 g. Pierwszy mój kontakt z olejem rycynowym nie należał do najprzyjemniejszych, ponieważ po otwarciu kartonika okazało się, że buteleczka jest wypełniona tylko do połowy! Od razu pomyślałam, że coś jest nie tak i pewnie komuś się olejek rozlał lub po prostu fabrycznie została wlana do buteleczki zbyt mała ilość olejku .. Na szczęście nie pokusiłam się o pójście do apteki i wniesienie reklamacji ;d tylko najpierw postanowiłam poradzić się wujka Google ;)
Okazało się, że wszystko jest w jak najlepszym porządku, ponieważ olej rycynowy jest sprzedawany na gramy i w mojej buteleczce znajdowało się dokładnie tyle ile było napisane na opakowaniu.
Ok, po dość długim wstępie mogę przejść wreszcie do recenzji ;)
Olejek nakładam codziennie wieczorem, po wcześniejszym demakijażu twarzy i oczu. Do aplikacji wykorzystuję szczoteczkę po starej maskarze, którą wcześniej dokładnie oczyściłam z tuszu. Myślę, że ten sposób aplikacji jest najwygodniejszy, bo olej (jak to olej) jest dość tłusty i nie wyobrażam sobie, żebym mogła go nakładać np. palcami ..
Stosuję go na górne i dolne rzęsy.
Olej jest bardzo wydajny i na pewno starczy mi jeszcze na wiele miesięcy stosowania.
Dzisiaj chcę Wam pokazać efekty po pierwszym miesiącu.
Zacznę od małego porównania. 
Po lewej - rzęsy miesiąc temu (21.03.2013), po prawej - rzęsy dzisiaj.
Nie wiem czy zdjęcia to oddają, ale przez ten miesiąc stan moich rzęs naprawdę się poprawił. Są na pewno trochę grubsze i mocniejsze. Według mnie kolor stał się bardziej wyraźny i ciemniejszy. Wydaje mi się też, że jest ich nieco więcej. W ogóle mi nie wypadają, może pojawiły się też jakieś nowe włoski .. ;)
Co do długości to trudno stwierdzić (nie mierzyłam rzęs ;d), ale myślę, że przez ten miesiąc moje rzęsy także trochę urosły.

Jestem bardzo zadowolona z efektów i na pewno będę dalej olejowała na noc moje rzęsy. Może zacznę go także nakładać na brwi.
A Wy stosujecie olejek rycynowy? ;)

21 komentarzy:

  1. nie stosowalam,ale wiem po co jutro juz musze isc do apteki :) u mnie dzis opis bubla nr I na jaki kiedykolwiek trafilam Scottish Fine Soap.. I ocean 0/10 :D x x x x

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz długie rzęsy :)
    też się ciągle zbieram, żeby zacząć go stosować, ale zapominam kupić. Przez jakiś czas używałam wazeliny i było nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo ładne rzęsy wydaje mi się tak jakby się bardziej zagęściły ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne rzęsy masz, komu je dasz??:)

    O olejku rycynowym słyszeliśmy dużo dobrego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzęs nie oddam, ale olejek polecam :))

      Usuń
  5. Jakie Ty masz długie rzęsy!
    U mnie również dobrze się sprawdził. Efekt jest widoczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak go kupilam przed ślubem moim to 3 dni używalam i przestałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilkakrotnie nakładałam olejek rycynowy na rzęsy, jednak jak raz nałożyłam go i dosłownie skleił mi oczy to się zraziłam i nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. :O Twoje rzęsy "przed" były i tak świetne, chciałabym takie mieć :D
    idę dziś po olejek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam, ale czy działa? nie jestem pewna ;) opinie sa różne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Olejek rycynowy używam na brwi i cudownie się sprawdza. Z natury brwi mam dość słabe i rzadkie a po tym olejku jest o niebo lepiej! :)


    Zapraszam do mnie na rozdanie :) Będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie zacznę go stosować również na brwi :)
      (mam nadzieję, że nie zaczną mi rosnąć jak oszalałe ;d)

      Usuń
  11. ja jak wiesz stosuję od lat i jestem w nim zakochana ♥ tak zawsze jest połowa buteleczki ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja stosowałam jakiś czas ale z lenistwa zaprzestałam :( chyba zacznę znowu..

    Buziaki,
    Aleks

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam olej rycynowy :) Widzę ,że dał u Cb znaczne efekty :>


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Hejka chciała bym Cię serdecznie zaprosić do udziału w moim projekcie makijażowo- paznokciowym nagrody czekają http://malwina305.blogspot.com/2013/04/projekt-makijazowo-paznokciowy-z.html Mam nadzieję, że dołączysz, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja stosuję na brwi. efekt jest. przyciemniły mi się i wzmocniły trochę. generalnie zależało mi na tym, żeby je wyhodować u nasady i dzięki temu olejkowi mi się to udało, ale stosowałam kilka miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię oleje rycynowy i często stosuje na swoje rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. kiedyś stosowałam i moje rzęsy wzmocnił i zagęścił :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale masz piękne rzęsy <3

    OdpowiedzUsuń